Thread Rating:
  • 23 Vote(s) - 3.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ögretmenler günü ve hakiki ögretmen Raşidin Günü(Karoglanin 24.11.2013 Pazar Vaazi)
#1
RasitTunca-4 

Ögretmenler günü ve hakiki ögretmen Raşid Mehdinin Günü

(Mehdiyyunel Raşidiyn)

Herşey oku amma Lanet okuma Derler?

(Karoglanin 24.11.2013 Pazar Vaazi)

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim


Fa*hruc minhe .... Raciym.

Ve inne ......

sadakallahul azyim. Hicr suresi 34 - 35

Allahin ve meleklerinin laneti Aduvvün mübinin üstüne olsun ki bu AZILI düşman cok AZITTI artik.



Allahümme sali ala Muhammed Mustafa Ve ala elihi ve ashabihi
ecmaiyn. ve ala eeli muhammed Mehdiyi Müntezar Raşidiynel Mehdiyyun.

Yolculugumuza başliyoruz.

Denilirki sakin lanet okuma cünkü lanet döner dolanir seni bulur peki öylemidir.

yine bakara suresinde sizi biraksaydik birbirinizi lanetleyip helak ederdiniz manasinda bir ayet vardir.

amma işde hicr suresinde aduvvün mübin olan şeytan aleyhillaneye lanet okunmuşdur.

velhasil kelam hak edene lanet okumak varmiş.

ve işde Rabbimizin ona ettigi bu lanetin öcünü almak istercesine
bu aduvvün mübin öyle fistekler vesveseler vermişki Mekke halkina,
Muhammed Mustafayi mekkeden cikmak zorunda birakmiş ve lanetin birinci
kisminin öcünü aldim diye sevinmiş, ahmak şeytan yani . hicr 34 ordan
kovulmuş olarak cik ayeti yani. işde şeytan öyle bir AZILI düşman ki,
Muhammedi Mekkeden kovulmuş olarak cikarmak için bu kadar düşmanlik
etmiş ve Muhammed artik başka care kalmadigini düşünüp Medine yollarina
düşmüş. peki şeytanin düşmanligi bitmiş mi ? hayir oki AZLILI düşman hic
birakirmi yine düşman taaa sevire kadar takip ettirmiş.

Rabbim Ehad ismin hürmetine Mehdiye ve ehline ve cemaatine güc
kuvvet ver ki onlari ayakda tutta dostada düşmanlarinada of dedirtme Ya
Rabbi.

işde Muhammed Mustafa Hicret etmişdir fakat düşmani şeytan
aleyhilaneyi sevindirmişdir. neden cünkü Allahin onu AZdirmasi sonucu
kullarina düşmanlik etcegini söyliyen şeytan hangi peygambere düşmanlik
etmemişki Muhamedede etmemiş olsun. işde Muhammed Medineye giderek
tebdili mekanda hayir vardir dedi, fakat bütüne bakinca görüyoruzki bu
bir intikam, şeytanin aduvvün mübinin intikami sonucu olan bir
olaydir,yani hicrete mecbur edilmek. yani ne dedi Muhammed mustafa yine
ey mekke ben senden ayrilmazdim amma beni mecbur ettiler dedi.işde onun
direncini kaybetmesi sonucu hüseyinde ondan sonra yerinden yurdundan
ayirilip yine tuzaga düşürülen oldu yani. ve Muhammed en sonunda
anladiki yerini terkedenler kaybediyor ve ve medinede uhuddaki okcu
tepesindekilere dediki sakin yerinizi terketmeyin amma sözü tutulmadi
cünkü o mekkeyi birakdi yerini birakmişdi onun sözüde tutulmayip okcu
tepesini bekliyenler yerlerini terkettiler. ey Mehdi cemaati sakin ola
aduvvün mübini sevindirmeyin ve yerinizi yurdunuzu terketmeyin yani. biz
ise türkiyeden bir araba sevdasina avusturyaya hicret etmiş biriyiz ve
bizimde sözümüz kaale alinmaycak amma biz sorunun cevabini peşinen
verdik anlayan anlasin yerini yurdunu terketmesin cevap belli iken
soruyyu dogru cevaplamayana ben ahmak diye söverim bunu duyun ve bilin.
ve yerini yurdunu hic terketmemiş bir mehdi askeri insanlara bu
dedigimiz yerinizi terketmeyin sözümüzü söyleyip insanlari uyarsin.

bunu nasil yapariz sorusunun cevabina gelince hüsame radiyallahu
anh okcular tepesini terketmeyen ve kilici kinindan uzun olan er ve daha
cocuk sahabiydi ve o cocuk olmasi hasbiyle daha henüz hic medineden
ayrilmamişdi o yaşina kadar ve o taaki okcular tepesini ayrildiklarini
görünce dediki peygamber burayi terketmeyin dedi dedi. ve burayi
terketmeyin dedi. ve onun sözüde bir tek sahabi tarafindan tutuldu ve
iki kişi ayakda kaldilar ve o sözünün eri idi yani o söz üzerinde
tezahür ediyordu yani. yani o yurdunu terketmemişdi hic.Amma gec
söylenmiş bir söz ve dogru bir agizdan gec kalmiş söz . işde yeni dogan
cocuklardan okuma yazma bilen ve hic memleketini terketmek zorunda
kalmamiş birisi lütfen: Bu vazimizi insanlara okusun ey mehdi cemaati
yerinizi terketmeyin sözünü söylesin ve mehdi askeri olsun inşallah.
dogru agizdan ciksin o söz.(Dogru agizdan cikmasi demek o sözü kendisi
yaşamiş kimsenin sölemesi demek, kendi yaşmayan birinin söyledigi söz
makbul olmaz )okcular tepesini terketmeyin desin o, yani mehdiyi yalniz
birakmayin desin, yani mehdiye baglanali hic terketmeyen biride onu
yalniz birakmayin desin.

Ey müminler siginaklariniza dönün. .gecenki vaazimizda dedigmiz
seyid efendidir ve süleymanin karincasi karincalarin seyyidesidir dedik.
ve karincalarin sultanida, isayi başak topliyarak besliyen meryem
anemizdir. ve o, süleyman askerlerinin kendilerine dogru geldiklerinin
haberini alinca dediki ey halkim meskenlerinize dönünüzki size süleyman
askerleri yani şu günün süleymani dünya saltanatini ele gecirmeye
calişan decal ve amerika ordusunun askerleridir. ve onlar gelmeden
evlerinize dönünki size zarar vermesinler diye seslendi. işde
karincalarin seyyidesi, meryem sultan onunda seyyidi ebubekr ve onunda
seyyidesi ayşe, ve ayşeninde seyyidi efendisi Muhammed, Muhammedinde
seyyidi hasan hüseyin, ve onlarinda seyyidi Mehdiyi müntezardir, ve
Mehdininde seyyidi isadir. yani Ruh babasi ve mehdiyi savunccak olan
gercek er ve ne diycek, beni gecmeden babaya gidemezsiniz diycek. kim o
zaman onun korudugu babasi, ruh babasi Mehdi ve onun seyyidi seyyidina
isa ruhullah. ve bizde şimdi o ayeti karincalarin sultaninin dilinden
seslenip ey Mehdi askerleri evlerinize meskenlerinize dönün olaki
saltanat size zarar verebilir diye sesleniyoruz.

yani son tepeyi terketmeyin okcular tepesi, mehdi tepesini
terketmeyin. işde uhud iki şehid aldi birisi hamza birisi muhammedin
dişi. yani işde Hz Hamza Allahin arslani, yani muhammedin sivri dişi
idi, onun bedenindeki dişi idi. ve onun şehadatine sebeb olanlar,
okcular tepesini terkedenler. ve diyoruzki mümin bir delikden iki kere
isirilmaz, uyanik olun ve mehdiyi yalniz birakmayin. bu savaş küfür ve
deccalla olan savaşdir, kimde deccalin safinda yer alip cehhenimin
dibini boylamak istiyor ise o zaman isayi beklesin onlar. kimde mehdinin
safinda yer almak istiyor ise, o zaman yerini yurdunu bilhassa şu
günlerde ve şu anlarda terketmesin.

ve geldik bu filimin seneryosunu kim yazmiş sorusuna. Arnold
Schwarzangerin (annesi Avusturyalinin) filiminin son bölümüne yani
terminator son bölüm. gelcekden gelip annesini hamile birakan ve
kurtarici dogurtan, ve onu doguran anne yani meryem ve isa ve mehdi yani
tahirin evladi tahir, ve tahirenin yani, temiz ve iffetli meryemin
tahir evladi isa, ve onun efendisi seyyidi mehdiye. yani terminator son
bölüm. kim yazmiş bunun seneryosunu yani meryem senaryosunu Allahmi
yazdi yoksa ki, o filmi yazan o angut ahmakmi.

Muhammed Mustafa isa ya en cok Mehdi benzeycek dedi. yani isa
mehdiye benzeycek mehdi isa ya benzeycek sebebi ne olaki sizce haaaa!

isa ve penisilin yani en azili mikropuda öldürcek gücdeki Hz isa.
ne dedik gecenki vaazmizda kötüler şeytan ve ordusu mikroplar halinde,
ve iyilerde yaptiklari ve yaratilişlarindaki güzellikle mikroplarla
savaşanlar halinde ve isa efendimizin cIbilliyatida işde penisilin
bakterisi ve mikroplarla savaşan en güclü asker. are you understand me
today . kac ay ,kac yil gecti anlamayanlarin kafasina anlatmak için,
işde böyle tokmakla vurmamizmi lazim.

Euzu Demek bütün mikroplardan Allahin kalesine siginmakdir. ve
euzubillahimineşşeytanirracim,Bismillahirrahmenirrahim. dedigimizde

işde Rabbim sagimizdan gelen şeytana karşi bizi hadi ismin ve
hidayetinle koru demekdir. euzu cekerken bu tefekkür edilmelidirki,
şeytan sagdan gelirse o zaman bir iyilkle gelir ve sizin o iyiligin
daniskasini cikarmanizi saglar. mesela sana namaz kil ,der nafile kil
der, sen başlarsin namaza, kil kil kil seni nafilede biktirasiya
yaptirir, ve ertesi güne artik dermanin kalmaz. yahut gece namaza
kalkarsin amma gece kalkinca, kilip yatinca bu seferde farz olan sabah
namazini kacirisin ,yahut seher vaktinde seni uyku basar ve seni güneş
dogarken uyutur. veya sana hayvan beslede hayira gir der, sonrada
bakamazsin hayvan başina dert olur, bu seferde hayvani sokaga attirir
,sevap yerine günaha sokar. yani seni bir iyilkle kandirip, senin
elindeki altini, tenekeyle degişmeni saglar. işde bunun için Allahin
hidayetine siginmak lazimdir. yani dogru yoluna girmek lazimdir. daha
önceleride bunlari bir defa yazmişdik . ve yine eger şeytan aleyhillane
soldan geliryorsa, bu sefer haramlarla mekruhlar gelir, icki kumar zina
sigara alkol gibi yasak olan, ve insana zararli olan şeylerle, onlara
mübtela etmek icinde, size sebebler bulur. kavga ettirir ve yak bir
sigara diye telkin eder, yahut yine, ic bir kadeh diye telkin eder. ve
bundanda Allaha siginmak için euzu cekince Rabbim solumdan gelen
şeytandan beni inayetinle koru demek lazimdir. yani inayet bidat ve
spikliklara düşürme demekdir. ve yine eger şeytan size önünüzden
gelirse, o zaman aşikara düşman olarak gelir .yani mesela ciplak kadin
lar halinde, yahut karşina milli piyngocu cikarir, ve der piyongocu: bu
sene bilmem kac para veriyor, ve gecen sene bizden alana cikdi der.
sanada fistekler alda kazanirsan, yarisini hayir yaparsin diye. halbuki
hic alkollle zekat verilirmi. yahut icki parasi kalmamiş adama, hadi
kendine git bir şişe bira al diye para veren ahmak gibi ,hayir yaptigini
zannettirir. sen ona alkol parasi verince, hayirami girdin saniyon
ahmak. işde böyle günah oldugu aşikare olan işleri size güzel gösterir
önden gelen düşman. ve ondanda Allaha euzu ile siginip ve demeliki Ya
rabbi önümden gelen şeytanlardan beni ismetinle koru. ve yine arkadan
gelirse şeytan bu sefer gizli düşmandir. senin harammi helalmi olduguni
bilmedigin şeyler ile, yani şüpheliler vasfina girenlerle seni
kandirmaya calişir ,mesela o birilerini fistekleyip biskuviye domuz
kattirir .onuda senin önüne birisi gertirir sunar. yahut marketinde
satarlar , sen bunun icinde ne var nasil imal edilmiş bakmazsan , o
zaman sana bilmeden domuz yedirir. ve sen yiye yiye domuzlaşmaya
başlarsin, ve müslümanlara tuzak kurmaya ve onlarin önünden ardindan
düşmanlik etmeye başlarsin, imanin gitgide sönmeye başlar. sen hic
farkina bile varmazsin, cünkü vurdum duymaz ahlakiyla yaşiyorsundur, ve
memleketin müslüman diye, burda haram şeyler olmaz sanirsin. halbuki
şeytan esas müslmanlarla ugraşir bunu unutursun. işde böyle
şeytanlardanda euzu ile Allaha siginip ve dersinki Ya Rabbi beni
nusretinle, ardimdan gelen şeytanlardan koru, ben onlardan senin kalene
siginirim diye istiaze edersin.

işde arkadan gelen şeytanin sana sundugu domuzun icindeki domuz
eti genleri, sende öyle bir etki yaparki, senin ahlakina sirayet eder,
ve hatta bunlar fazlalaşinca sende hastalik dahi yapar. cünkü onlar pis
ve nicis denen hükmünde halkolmuşlardir. ve onlar insana zararli
mahluklar halinde, ve kötü ahlaklarin kaynaklaridir. ve yine her güzel
ve semiz ve, rabbimizin yememize müsade ettigi, semiz hayvan ve temiz
sebze ve meyvlarda, mesela bir c vitamini deposu portakal gibi, yahut
kalsiyum kaynagi süt yogurt peynir gibi maddelerde, işde kainati alemin
haritasi insan bedenine girince, bedenin salahi ve selameti ve sagligi
için hizmet ederler.ve necis ve mundar olan şeyler ise bedeni hasta eden
bakteri ve mikroplar halindedirler. ve Allah herşeyi zevc halinde
yarattik buyuruyo, ve bazilarida kutup halindedir. yaz ,kiş. sicak,
soguk. beyaz, siyah. iyi, kötü. aci, tatli gibi kutuplar halindedir. bir
beden ya iyi olur yada kötü , ya saglikli olur yada hasta. eger
mikroplar vücudu istila ettiyse, onun ya hasta olmasi umulur. yahut kötü
ve cirkin sifatlar haline geldiyse, bu seferde o kimse artik gezen
mikrop olmuşdur . mikropun makro boyutu ve, dünyada insanlara,
hayvanlara, dogaya ve maddelere zarar verecek ahlak ile, ya sapik,ya
katil,ya kafir bir bilim adami, olur cikar artik. o, gezen yürüyen
şeytan askeridir. yani gezen yürüyen mikroplar halindedir.

...

Müslüman ciplak olarak yatarmi ciplak banyo yaparmi diye insanlar bazi ihtilafa düşüyorlarki bunun cevabina gelince.

ömer efendimizi hizmetlisi, bir gün onu namaza kaldirmak istedi,
ve onu odanin dişindan cagirdi, uyanmadi. ve tekrar tekrar cegirdi,
uyanmayinca odasina girdi uyandirmak için, o sirada ömer efendimizde
ciplak olarak yatmişdi. ve üsütünü örten örtüsüde, avret yerini acikda
birakacak kadar acilmişdi. ve bunu gören hizmetli, hemen dişari cikdi.
ve Allaha niyaz etdi: ya rabbi ömeri uyandir. diye ve tekrar cagirdi
,Ömer efendimizde o sirada uyandi, ve hizmetlinin iceri girdiginide
anladi ve vücudunuda acikda bulunca: Ya Rabbi insanlar mahreml oldugu
kimselerin odasina, dinlenme ve havlet vakitlerinde keşke izinsiz
girmeselerdi diye niyaz etdi. ve cenabi mevla, nur suresi 58 . ayeti bu
olaydan sonra inzal eyledi ve insanlarin halvet vakitlerinde ve
odalarindaki, yani yatak odalarindaki dinlenme vakitlerinde, cocuklari
ve hizmetlileri ve diger insanlarin, izin almadan girmemesi gerektigi
ayet ile emredildi.

yani ciplak yatilabilir, fakat evla olan insanin edebli
olmasidir .ve örtünün denilen avret mahallini, diger insanlarin
nazarindan korumalidir. oysaki bu gün insanla, ciplak sokaklarda gezer
oldu. ve insanlarin halvet hali, filmler halinde internetten herkese
gösterilir oldu. ve işde şeytan böyle önden gelerek insanlari aşikare
günah ve küfre sokar. ve fakat eger Ömerin ciplak görülmesine kazaaen
ciplak yatmasina bilerek müsade edildiyse, o zaman hiristiynlarin
sandigi gibi müslümanlar, halveti yorgan altinda yapacak gibi bir
mecburiyeti yokdur. fakat kendi mahrumiyet (halvet ve yatak ) odalarinda
müsade edilen halidir bu yani. Allahu alem biz bilmiyoz, belkide ömer
efendimizi hizmetlisi, halvet ederken görmüşdür, o odasina girdiginde.
yani bir ashab halvet ederken böyle bir firikik , o hal ömer için ayri
bir hükme taabidir, ve hizmetlisi icinde ayri bir hükmü vardir. ve
hizmetlisine düşen nasip: ömeri halvette görmek olmuş. ömere düşen
nasipde ciplak yakalanmak olmuş . ve asil olan böyle firikike maruz
kalmamak degildir. üzüm üzüme baka baka erer. ve cennettende Adem ve
Havvanin, ayrilmadan önceki son halleri, avret mahellerinin acilmasi
idi. yani şeytan önden aşikara düşman olrak gelince, insana gözelerinden
mikropunu atar. ve göz zinasi gözlerin nurunun söndüren bir
mikropdur.amma gözde görmeyince merak edip onu istemez yahut duymayinca
buda nasil diye merak etmez .yani bir istegin olmasi ve oluşmasi için
insanin duyu organlarindan birinden ona dahil olmasi lazimdir. işde
Cennetde Adem ile Havva, laylaylom gezip tozarken cima ve halvet nedir
bilmiyorlardi, ve kaldiripda avret mahallerinde ne var diyede
bakmamişlardi, ve tuvalet yapmak diyede birşey yokdu. ve şeytan onlari
kandirinca ilk olarak kurnada rabbimizin belirttigi gibi avret
mahellerini örten şeyler düşdü ve ciplak kaldilar, ve birbirlerinin
avret mahallini görmüş oldular. ve insandaki cima ve halvet istegi ondan
sonra meydana geldi .ve şeytan aleyhillanede, işde insana mikroplarini
bu duyu orglanirinin biri ile dahil eder ve ciplaklik ilede şeytan
mikroplarini insana gözden dahil eder . insan helalini ciplak olarak
seyredebilir, fakat helal olmayan kimseleri seyretmesi, şeytanin
askerlerini gözünden vücuduna almasi demekdir. ve kaleleri korumayan,
düşmani iceri alan kimseninde, kalesinin düşmanlar tarafindan ele
gecirilmesi ihtimal dahilindedir. ve bu yüzden helalde dahi ciplaklik
konusunda dikkatli olmak lazimdir, ve edeb yahu demek lazimdir. ve ilk
bakiş yasak degildir, ve hatta ciplakda görsen, ilk bakiş yasak
degildir. amma sen bir daha, bir daha bakarsan, o artik kapinin
aralandiginin, ve artik kapatilamaz halde düşmanlarca acilmaya
calişildiginin alametidir. ve böyle bir göz kapisi, artik kale kapisi
acildiysa, düşman ordusu iceri daldiysa, artik kapatmakda fayda etmez ,
cünkü düşman kalededir artik.

Çıplak olarak banyo yapmak caiz mi? Banyoda çıplak yıkanabilmek için banyonun büyüklük ölçüsü ne kadardır?

İnsanın sağ ve sol omuzlarında bulunan hafaza melekleri, insanın
günah ve sevaplarını kaydederler. Bu melekler insandan cima, helâ ve
gusül anında, bu haller bitinceye kadar ayrılırlar. Hz. Peygamber
(s.a.s) buyuruyorlar:

"Sizden hela ve cima hali hariç ayrılmayan Kirâmen Kâtibin'e
saygı gösterin. İçinizden biri banyo yaptığında bir bez parçası ile
avret mahallini örtsün."

Hz. Ali (r.a) da şöyle buyuru:

"Avret mahalli açık olduğu kişiye melek yaklaşmaz."

"Örtüsüz hamama (başkalarının da bulunduğu hamamlar) girilince iki meleği kişiye lanet eder."

Çıplak olarak banyo yapmak haram değilse de adaba aykırıdır. Bu
bakımdan banyonun büyüklüğü ne kadar olursa olsun, kişi tek başına da
olsa avret yerlerini örtmesi adaba uygun olandır.

Fakat alimlerin ictihadina göre iki kol açılınca sığabilcek kadar
yer varsa çıplak olunmaz örtünmeldir ve bu iki kol mesafesinden dar olan
bir duş kabininde veya hamamlikda çıplak olunabilir fakat duş kabini
transparent oldumu dışından gözükebildigi gibi böyle bir duşda çıplak
olmakda caiz olmaz.islam adab ve edeb dinidir edebli olmak isterseniz
banyoda iken örtünmek peştemal kuşanmak veya şort ile yikanmak edebe
uygun olandir insan nasil bir müslüman yaninda biri varken soyunmasi
terbiyesizlik ise yaninda iki gözetleyen melek varkende ciplak olmasi
caiz degildir.

camideki sevap dagilimi cemaatin imama olan yakinligi ile
alakalidir. ve en cok sevap, hemen ardindakine, sonra onun sagindakine,
sonra onun solundakine diye devam eder gider. ve zamanin imaminin
yaninda bulunmaninda, eger imanli ve ve imama uyan kimse ise,ona tabi
olan kimse onlarinda en iyi sevap ve fayda göreni, onlarinda en
yakininda hemen ardindaki kimse, yani imam yokken imam olabilcek olan
derecede, onun sagindaki ilk kimse ondan sonraki, ve solundaki de ondan
sonraki şeklindedir. ve kiyas edersek cemaat, cami cemaati oldugu gibi,
bir imam ve evliya veya peygamberinde cemaatine ümmertine tabi
olanlarina ve komşularina şefaat yetkisi, evinin ve mezarinin bulundugu
yerden en az olani kirk fersah etrafinda olan, ve ondan üstünü elli
altmiş,... ve peygamberimiz gibi bütün dünyayi kaplaycak kadar olanida
vardir. ve nasil mesela eskiden, kahven kalmadimi, tuzun kalmadimi
istemk için ilk yakin kapi komşuna gidersen. imam ve evliya peygambere
yakinligin dereceindede, sen hangi evliya veya peygambere, imama
yakinsan, senin ilk muayenen, en yakin saglik ocagi yahut hastanece
yapilir. ve sana gereken ilaci o doktur yazar. ilaclari alip almamak ve
kullanip kullanmamak senin ihtiyarinda olandir. ve eger durumun vahimse
bir üst hastaneye havale edilir, ve onlarda olmazsa özel hastanelere
havale edilir. yani işde şefaat ve fayda da insana en önce en yakin
imamdan, sonra en yakin evliyadan, sonra en yakin ashabi kiramdan, sonra
en yakin peygamber hazeratindan, sonra cihan şumul muhammed mustafadan
gelir.

tövbe suresinde Allah katinda aylarin sayisi 12 dir. ve bunlardan
dördü haram aylardir, ve bu aylarda nefislerinize zulmetmeyin
buyruluyor. yani işde Muherremde bunlardan birisidir.Muharremde savaşmak
haramdir. sebebine gelince, denizciler bilirki ve hatta avcilar
bilirki, her av hayvani için belli süreler avlanma yasagi vardir. bu
avlanma yasagi, o hayvan türünün soyunun bitmemsi için gecen, ve yeni
cocuk verdiği, ve cocuklarini büyüttügü süredir. yani o mevsim
avlanirsaniz yavru balik yavru ördek avlamiş olursunuz. bu yüzden her
ruh için, rabbim belli bir süre dünyada kalip, rabbini bulma süresi
vermiş, ve rabbini bulamayan veya zikirden kesilen icinde ölüm ile
ahirete göcme kurali koymuş. bazi meyvalar gec erer, bazi meyvalar
erken, bazi meyvlar sonbahar meyvasi, bazisi ilkbahar meyvasidir. her
meyva ve sebze için onun yenebilcek erginlige ulaştigi zaman beklenirse,
o meyva veya sebze iicin nasil ideal olan tad o zaman alinirsa. insan
denen eşrefi mahluk icinde rabbim işde dört ay haram aylar koymuş ve bu
aylarda insanlarin canina kiymayin buyurmuşdur. yani ham meyvalara
kiymayin demişdir.

ve bu vaaza başladimigimiz dün 24 kasim ögretmenler günüydü.
bütün ögretmenlermizin kücük büyük hürmetle ellerinden öperim. ve bizi
irşad eden şeyhlermizin ve mürşilderimizin de ellerinden öperim. işde
Raşid demek gercek ögretmen demekdir. Mehdinin bir simi ve lakbida
Raşiddir.ve bizde ismimizin Raşit olmasi hasbiyle bu vaazlarimizla
sizlere islami ögretmeye calişan,ögrtemenlik ve mürşidlik (gercek
ögretmenlik) görevini yapmakdayiz. ve Musatafa Kemal demişki hayatta en
hakiki mürşid ilimdir. evet dogrudur. dün davut ve zebur varken ondan
sonra musa ve tevrat geldi, ve kitap tevrat oldu peygamber musa oldu.
ondan sonra isa geldi, musa geride kaldi ve kitap incil oldu peygamber
isa oldu. daha sonra isa gitdi muhammed geldi, ve kitap kuran oldu
peygamber muhammed oldu. ve böylece rabbimiz: sizin dininizi kemala
erdirdim, ve din olarak size islami karar kildim buyuruyor ve artik din
islamdir kitap kuran. Dün bilim adamlari atom parcalanmayan en kücük
parca derken, bu gün atomunda parcalardan oluştugu bilindi ve bulundu
yani hakiki mürşid ilimdir, demekde bu kadar dogru degildir, dünkü ilim
bu gün yalan oluyormuş. ve nasil dün özal ve anavatan partisi rejimde ve
bütün yetkileri elinde tutuyor idiyse, bugünde (:::) ve (:::). ve bugün
biz özalin hükmünü sürcez diye kimse iddia bile edemez ise, cünkü rejim
(:::) nin elindeyse. ve fakat isa peygamber nasil musa kötü peygamber ve
kitapdi diyemez ise. musa, musa vaktinin sahibiydiyse bunu sorgulamaya
isa nin hicbir hak ve hukuku yok ise, sadece isa vaktinde isaya ve
incile aykiri hareket edenlerin nasil bir yalniş yaptiklari kaale
alinip, ve böylece bu rejimin insanlarca ne tür zaaflara yol actigi
hesap edildigi, ve onun yerine, insanlarda bu zaaflara yol acamayan
islamin yeni din olarak gönderildigi hesap edilmeldir. ve tabiki özal
zamaninda yapilan kanun ve kurallardan bazilari (:::) zamanindada kurall
olarak gecerli bir hüküm taşiyor olabilir. yani musaya gelen kurallar:
hirsizlik etmen, zina etmen onlardada var bizdede hiristiyanlikdada var
isede bizde olup onlarda olmayanlarda vardir.yani süt güzeldir amma, her
insan normal süt icemez. ve bazi insanlara laktoz dokunur. yani mesela
cibilliyati memeli hayvanlardan olmayan akrep örümcek, yengec gibi
sütsüz yetişen bazi cibilliyatlara süt zararlidir. cünkü süt onlar için
alinmasi elzem olsaydi, rabbim onlarida memeli halkederdi. yani
kuşlardan tek memeli yarasadir mesela . yani işde bugün (:::) bazilarina
bal kaYMAK GELEBiLiR AMMA HERKESDE (:::) BAL KAYMAGI YEMEK MECBURiYETiNDE
DEGiLDIR, VE (:::) DE BEN KIYAMETE KADAR DURUP IiNSANLARA SADECE, (:::) BAL
KAYMAGI YEDiRCEN DiYEMEZ ve DEMEMELiDIR. hergün bal kaymakda yesen, bir
gün bal kaymak yemekdende bikarsin artik. ve ey (:::) artik (ya baki)
cekmeyi birakin ve yerinizi, bir başkasina birakin yoksa sizi yukari
cikardigimiz gibi, indirmesinide biliriz. önemli olan mutmain olarak
günlü itminan olarak, kendi gönlünüz ile bunu , yani emaneti sahibine
teslim etmenizdir asil olan. biz gerekirse cebren almasinida biliriz.

her zenginin üzerine zekat farz oldugu gibi ilimden zengin alimlerede iliminin zekatini vermesi farz olur.

işde biz Raşid olarak bu vebalimizi yerine getirmeye calişiyoruz.
Rabbim zekatimizi indinde makbul eylesin. sizlerede bu ilemlerle amel
etmek nasip eylesin


Elfatiha maassalavat.

Karoglan
Başağaçlı Raşit Tunca


Schrems, 24.11.2013 Pazar





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)