Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Allah Güzeldir, Güzeli Sever (Karoglanin 13.08.2013 Vazi)
#1
RasitTunca-4 
   

Allah Güzeldir, Güzeli sever

13.08.2013 Sali

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

ٱلْخَبِيثَٰتُ لِلْخَبِيثِينَ وَٱلْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَٰتِ ۖ وَٱلطَّيِّبَٰتُ لِلطَّيِّبِينَ وَٱلطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَٰتِ ۚ أُو۟لَٰٓئِكَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا يَقُولُونَ ۖ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

El*habi*satü lil *habi*sine , vel*habi*sune lil *habi*sati.

Vettayyibatü littayyibine vettayyibune littayyibati.
Ülaike Müberreune mimma yagulun.
Lehüm magfiretün ve rizgun keriym.

Sadakallahul aziym. Nur Suresi 26

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Her türlü pislikler ve ve pis ruhlar pis ve habis ruhlar icindir ( habis şeytan ve ona satilimişlar icindir.)

Ve mikroplar pislik icinde halkolanlar icindir yani mikroplar mikropluk , hastalik ve pislik icindir.

Her türlü temizlik ve temizler temizlenmiş ve temizlenenler
icindir. Ve temizlenip mikroplardan arinmak hijyen sahibi kimsler
icindir.

Ki o hijyen sahibi temizlenen kimseler tamda onlarin dedigi arinan temizlenen nurlanan ve işik sacan kimslerdir.

Ki onlar için Her türlü azab ve hastalikdan ve pislikten korunma

yani magfiret ve bagişlanma vardir. ve keriym olan Allahdan ikramin ve

rizkin keremlisi, yani arisi durusu safi ile, taltif ve ikram vardir.

Gercek sözün sahibi Azamet li olan Allah dir. Nur suresi 26 . ayet

Allahümme salli ala Muhammed sahibul Ravza
Allahümme salli ala Muhammed sahibul kevser
Allahümme salli ala Muhammed sahibu zevceyi Tayyibe
Allahümme salli ala Muhammed sahibu evladi Tayyibe
Allahümm e salli ala Muhammed ehli beyti Tayyibe
Allahümme salli ala Muhammed Ashabi Tayyibe
Allahümme salli ala ibrahim Sahibul Tayyibat (Hijyen sahibi kimse)
Allahümme salli Sahibu zemzem Hacer ve ismail maaü tayyibe
Allahümme salli Alla Mehdi, Zürriyeti Tayyibe
Allahümme salli ala Hizir Sahibul Nurut tayyibe
Allahümme salli alel müminine vel müminat sahibuttarikati tayyibe
Allahümme salli ala ehli cennet sahibus siratel müstakim.

vel azabu lil ehli cehennem liennehü habisatül habisine ,sahibul rizkil zakkumiyne, maül haririyne,ahlakül gadabiyne,ifsadehüm lil ardzine vessemavat,liennhüm hasiydinel müslimune vel müslümat vel müminiyne vel müminat,vel adavatel müslimune vel müslümat vel müminiyne vel müminat, ülaike hüm hiyalel küllü seyyyiat ve cürmül mücrümat ve ehli küllü zarari tazarruat,....

Allahümme salli ala cebrail, mikail, azrail israfil vel melaiketül mükarrebun, ülaike hümül letaifun,

Ve sallu ala sahibul ismet cemi il enbiyai vel mürselun.

Yolculugumuza başliyoruz


Şeriat: yani Allahü tealanin kurallarini icine alan din, yani

güzel ve insanca yaşamanin kurallarinin, üc temel yasasi vardir. bunlar:

ilim, amel ve ihlasdir.


bir insanin, bir hareketin, fiilin veya eşyanin veya hayvanin

veya nebatatin iyi ve yararli oldugunu anlamasi üc cihetledir. birincisi

onun iyi ve güzel oldugunu, ilmen bilmesi. mesela( temsili misal) süt

yararlidir. insani büyütür kemiklere faydalidir. acligini giderir, bütün

besinler icinde derc olmuşdur ve ilk dogan cocuk veya hayvana, Allahu

teala ic güdüsel olarak vücüt sicakligindaki sütü besin olarak vermiş ve

yeni dogan cocuk veya hayvan, annesinin memesini ve sütünü arar dogar

dogmaz. peki öyle ise o zaman, süt veren annede, cocuk için iyidir ve

yararlidir ve sevilir, aranir. yine inek süt veren hayvandir, ve sütü

icilebilen hayvandir, yine oda sevilir, beslenir ve aranir. ve yine

inege süt veren otlar temizdir, ve inekler ,onlarin hangilerinin zehirli

ve pis olmadigini bilir,ve onlarin semizini faydali olanlarini bilir

secer, ve otlanir. ve böylece süt veren otlarda sevilir ve yine saman ve

yemde sevilir. hicbir koyun veya inek sütüne zehir kariştircak olan

zararli otlari yemezken, nasil oluyurda insanoglu, insanada, hayvanada

zararli, klonlama ve gdolu yiyecekleri, bozuk ve zararli yiyecekleri

secmeden yemek mecburiyetinde birakilir. ve böylece, binbir ceşit

hastalik eza ve cefa türemiş ve, insanlar sagliklarini kaybetmişler, ve

yine bu seferde, yine o zararlilarin, zararini yok etmek için, bu

seferde onlarin ziddi olan maddeler ilac olarak verilir olmuş ve

tatlininki aci, iyinin kötü iken, temizinki pis ve mikropludur .ve

böylece iyileri ve temiz ve saflari bozan insanoglu, bu seferde iyilerin

icinde sanki zehirli ot yiyen koyunlar gibi, halbuki hicbir koyun

zehirli ot yiyip süt fabrikasinin zehirli süt üretmesine, icgüdüsel

olarak izin vermez iken. insanoglu gdolu yiyecekler ile, insanliga

zararli, zehirli yiyecek ve nebatat ürettiler. ve temizin icine pis

kariştirdilar. güya neymiş hijyenik olunca temiz ve (:::) olunca

mikroplara karşi dayanikli olmuyor ve bu yüzden cabuk cürüyüp bozuluyor

diye ,onun genine pis ve habis şeyler kariştirip yani necis olan hinzir

yani domuz genine bulayip, boca edip veya krokodil veya hertürlü zararli

ve mikroba karşi dayanikli olan, ve leş ve pis şeylerden beslenen

hayvanlarin, ve pis ve necis bitkilerin geninden kariştirip, onlarinda

pis ve necis olan mikroplara karşi dayanikli olmasini saglaycak birer

antikor olan mikrop kazanmasini sagladilar. ve böyle olunca koyunun

Allahin rahmeti ile, ve icine koydugu zehirli ve zararli otlari yememe

bilgisini, hice saymiş oldular. ve böylece insanoglu, kendi eliyle

kendisine necaset bulaştirarak, hic hasta olmamayi veya hasta ise iyi

olmayi planladi. hatta ve hatta böylece hic ölmeden yaşamayi

planliyorduki.


Mehdi geldi ve bu hain palanlari yapan bilim adamlarinin oyununu

bozdu ve 2003 den sonra insanlar bio ve dogal yiyeceklerin insan hayati

için ne kadar önemli olduklarini anlamaya idrak etmeye başladilar.


Ve başta yazdgimiz ayette gecen, temizler temizler icindir, ve

pis ve necis şeylerde mikroplar ve pis kimseler icindir. ayetinin manasi

ortaya cikmiş oldu. emme bu yemekde temizlik olsun, amma bu giymekde

temizlik olsun, amma bu eşyadaki ve evdeki hijyen ve temizlik olsun,

veya veya hatta evlenmekde ve eş seciminde de,Allah kizlara bekaret zari

diye bir kalkan koymuş, ve böylece kadininda temiz ve (:::)

olanlarinin belli olmasini saglamiş. ve tek eşliligi kabul etmiş ve

böylece soyun ve sülbünde, temiz bir soydan (:::) olarak devam etmesini

saglamak için evlenmeyi şeriatina dahil etmiş, ve soy zincirini bozan

ve cocugun kimliksiz ve cibilliyatsiz karektersiz olmasinin önüne gecmek

için, zinayi haram kilmiş. ve ahlaki haseneyi peygamberine cebrail ile

ögretmiş, ve onunda ilmen bildikden sonra, o bildigi ilimle amel etmesi

sonucu, sünnetler meydana gelmiş. ve kuralli ve temiz ve insanca

yaşamanin sirlarini, bilerek ve tatbik ederekden ,Ashabina, eş ve

dostlarina, arkadaşlarina ögretmiş. ve bugün bunun ismi peygamberin

sünnetleri dedigimiz hususlar ortaya konmuş. ve böylece


kuranda gecen salihlerle beraber olun ayetinin tefsiri ortaya

cikmiş. ve temizler ve iyiler ile beraber bulunun ayeti. yani işde bozuk

kimseler dünyadaki mikroplar gibidir. ve onlar temiz olanlar ile savaş

halindelerdir ve dikkatsizlik ve kafirlik ve dinsizlik ve peygamber

inanci olmayanlar, işde böyle zararli mikroplar gibi her bir kafir

günahi ve, ve günahlara eyilimi dogrultusnda islamin yasak ettigi bir

ahlak üzerine olup, işde aynen nasil bir grip mikropu grip yaptigi,

yahut andigimiz yerden uzak, kanser mikropu kanser, verem mikropu

verem,... yaptigi gibi, işde bu kötü ahlakli kimslerde yaptiklari kötü

aalaklari ile toplumu, dünyayi ve semayi fesada ugratirlar. ve müfsid

aynen güvenin temiz bugdayi fistigi kemirip yenik ekin tanesi denilen

yani( keasfin me kül ) denilen duruma düşürdügü ve böylece yenmez hale

getirdigi aşikaredir. ve yine hirsiz toplumu bozar, alkol toplumu bozar .

yani alkollu arac kullanir kaza yapar, alkollu kavga eder, alkollu zina

eder ne yaptigini bilmez ve dogacak cocuk babasi beli olamayan zina

cocugu olur. yine kural tanimayan biri toplumu bozar, mesala kirmizida

gecen biri bir yayayi carpabilir, veya heran kaza yapabilir,duran birini

öldürebilir. işde din ve şeriat insanca yaşamanin kurallaridir. her kim

şeriata ve toplum kurallarina aykiri hareket ederse, o kimse, ya kafir

olur, ya mücrim olur, ya müfsit olur, yada münafik olur, veya vicdansiz

vahşi olur ,veya müminlere hased eden hasid olur, veya yine Allahin

dinini ve fizik kurallarini kötüye kullanan sihirbaz ve kaşif olur, veya

elinden dilinden kötülük akan bir müseyyi olur, veya hep bana diyen

cimri olur ,bahil olur veya iyiye güzele, gözlerini kapatan ,(summun

bukmun umyun fahüm la yerciun), olan cahil olur.


işde şeriatin birinci yasasi ilmel yakin derecesidir.ve ilmen

bilen bir insan, iyi ve kötüyü ayirt edebilen bir insan rüşdüne

ermişdir, ve artik o kimse sorumluluk sahibidir. ve o kimse yalniş

yaparsa cezaya ehil ,ve iyide yaparsa kazancina ve faydasina mazhardir.

ve bildikten sonra ikinci derece aynel yakindir, yani bildigi ile amel

etmekdir. bir kimse, bir adamin altin cikarip sattigini görmesi ve

böylece zengin oldugunu görmesi o kimsece bu iş iyi bir fiil ve iş olrak

kabulu şayandir. ve bunu görünce aynel yakin olunca, artik o kimsede,

altin aramaya başlar,velevki bulmasada, bulup satmanin faydali olduguna,

inanc getirmişdir. ve bulup satanida bizzat görmüşdür, ve bu sayede

zengin oluncaginida bilmişdir. ve bunu bilen birisinin, tarlasindada

altin oldugunu bilmesi halinde, kim o kimseyi tarlasindaki altini

cikarip satmakdan alikoyabilir? ancak ve ancak kötü kimseler o adami

öldürüp tarlasini ele gecirip zengin olmak isteyen hirsiz ve haydutlar

engel olabilir.işde şeriatin ikinci yasasi ögrendigi ilmin faydasini

görmüş kimselerdir, ve böyle kimseler, bir defada o cikardigi altini

satinca, para kazaninca, bu sefer bu işe dört el ile sarilir,ve artik

amaci gayesi artik onunda böylece zengin olabilcegi oldugundan, o işe

bütün gayretiyle sarilip yapar. böylece niyeti belli olur, bunada biz

halis niyet derizki, yani ihlas yani artik işine ihlasla sarilir. yani

bu bir temsili misaldi, işde şeriatte ve islamda, böyle insani dünyada

da ahirtedede ferahlar ve kurtulanlar yurduna götürcek, ve onu manen ve

madden zengin etcek, icinde altin, gümüş, zebercet, elmas dolu bir tarla

gibidir. her kim ihlasla halis niyet ile ve dört ellle dört kolla

şeriati garrai muhamediyeye sarilir ise, işde dünyasida ahiretide mamur

olur.


tarikatlarda derlerki bu kapi yokluk kapisi. haaşa haaşa, Allah

yoluna girenlere cimrilikmi ediyorda, yokluk kapisi olsun. temiz olmak

demek fakir olmak demekmidir. temiz ve tayyiplerin yolundan gitmek illa

cile cekmeyimi gerektiri.beş vakit abdest alip hijyen saglamak, yine

tuvalette taharet edip hijyen saglamak, yine temiz yiyip temiz giymek,

fakir olmayimi gerektiri. yahut kirmizda gecmemek demek bir mihnet ve

cilemidir? yoksa cile başina, kirmizda gecip kaza yapincami gelir bir

düşünün. eger sen kurala uyarsan, kirmizida gecmezsen, ve her insan

kirmizya dikkat edip kirmizida gecmezse, ne sen kirmizida gecip kaza

yaparsin, nede başkasi kirmizida gecip sana vurup kaza yapar. o zaman

mihnet ve cile şeriata uyan ve tarikata girenlerde degil, şeriati ve

kurallari ihlal edenlerde olur. neden peygamber bir girip oldu, yatti

kalkamadi, yahut peygamberin bir midesi agridi, kivrandi durdu diye,

hadisler yok. cünkü muhammed şeriatin sahibi o ki kurallara uyarak

yaşadigindan onun zamaninda onlara gelen doktora, doktorluk dersi vermiş

ve, benim ashabim acikmadan yemek yemez,ve doymadan sofradan kalkar,

böylece hasta olmaz demişdir. ve o doktur , alti ay onlarin icinde

durmuş ve ashabdan hasta olan olmamiş. bu gün niye hastaneler insan ve

hasta kayniyor. neden? cünkü temize dikkat etmemekden, temiz yiyip temiz

giymeye, hijyene, güzel ahlak sahibi olmaya, dikkat etmediginden, hani

ahlakin ne alakasi var diyceksiniz, mesela alkol yasak, alkol alir adam

kaza etmişdir, kolu bacagi kirlimişdir hastanededir. yine zina etmişdir

hapse atilmişdir, yine kötü ahlaklidir, hirsizdir ev sahibi yakalayip

vurmuşdur yine hastanallik ve hapsanelik olmuşdur. öylese nasil olurda

müminlik ve müslümanlik: cile ve mihnet ve yokluk ve fakirlik demek

olsun.

evet elbete biraz cile ve mihnet olcak yani erinmeyip kalkip

abdest alcan, kalkip namaz kilcan, alkol icmemek için gayret göstercen,

kirmizda durcan ,yeşilde gececen, bir ay ramazan orucunu tutacan, tabiki

nasil o adam, tarlada altini bulmak için calişip gayret gösteriyor ise

sende bu kadar zahmete ve mihnete gögüs gercen. sana zina teklif eden

kizi kadini bulunca ona direncen onunla zina etmedigin gibi zinanin kötü

oldugunu onada ögretcen. temiz ve temizleri sevenlerden olcan. nasil

mikrop girmeyen beden hasta olmaz ise, işde şeriata, insanca yaşamanin

kurlarina, kuran ve sünnete uyan kimsede bedbaht ve cilekeş olamaz.

ancak ve ancak işde bir kötü kimse nasil o adami öldürüp altin elmas

tarlasini ele gecirmeye calişabilirse, işde müfsid münafik kafir mücrüm

münafik kimselere karşi tedbirli olup muhammed ve ashabinin, hendek

kazdigi gibi, onlarla araniza set ve hendek cekmeni, ve tedbir almaniz

gerekir ve gerektiginde muzurun katlinin vacib oldugunu bilmek gereki.

yani eger sen mikropu öldürmezsen mikrop cogalir ve seni öldürür. yani

ana kural muzurun katli vaciptir. işde Allah yolunda cihatin manasinada

da kisaca deginmiş olduk. neden Allah yolunda cihat emredilmiş anlayin

yani eger hirsiza ceza verilip hapse atilmaz ise, ve hisrsizlar bir

toplumda kol gezerse nasil o toplumda refah bozulur ise işde kafirlik ve

insanlara kötü ahlak bulaştiran insanlarin, o toplumdan

uzaklaştirilmasi ve öldürülmesi işde Allah adina cihat etmekdir yoksa

haksiz yere adam öldürmek degil. Allahu ekber deyip mümin kardeşini

öldürmek, yahut hiristiyanlari veya bir yahuduyi öldürmek degildir

cihad. cihad ancak ve ancak toplumu ve insanligin huzurunu refahini

bozanlarin ve insanlara pislik hastalik ve mikropluk edenlerin

cezalandirilmasidir. yoksa iktidar için adam öldürmek cihat degildir.

birde öldürürken ahmaklar Allahu ekber deyip öldürüyürlar . ahmak işde

ne deycen ne anlatcan ,ahmagin bunlarin cihaddan anladigi adam öldürmek .


işde bu yüzdende iyiler hep bilrikte olmali ve salihlerle beraber

olun kurali, dünyada işler hale gelmelidir. iyilerle beraber olanlarin

başi beladan ve hastalikdan ve cileden kurtulur olmalidir.


Temizler temizler icindir ve bu yüzden her işinde aşinda temiz ve

tayyipleri tercih etmelidir.işde cennet bu yüzden temizller yurdudur

orda pislik ve kötülük olmaz ve oraya giremez girerse işde adem gibi

hata edenler ve azazil gibiler dişari atilir.


şeriatten sonrada tarikat gelir. tarikat demek yol demekdir. yani

nasil ankara, ankara oldukdan sonra istanbul, istanbul olduktan sonra,

insanlar ankaradan istanbula bir yol yapmişlar, ve dün bu yol, patika

yoldu ,sonra genişledi, eskiden yürüyerek giderken, sonra at ile

gidildi, sonra araba ile, bu gün yollar asfalt oldu , ve en sonunda

otoban oldu. ve dün üc gün süren yol, bu gün iki saat oldu ise. dün

yolda cile ve mihnet var iken, bu gün en lüks araba ve ucaklar ile

yolda, yolculukda cile olmakdan cikmiş, ve keyifle ve zevkle gidilen

yolculuk edilen bir cag ve zamana geldik. o halde ey insanlar eskiden

mihnet ve cile dolu olan tarikat yolu, artik bu günde,ayni otoban ve

lüks arabalar oldugu gibi, rabbim mehdi bereketine ,otoban ve lüks

arablar gibi zevkli bir yol ve yolculuk etmişdir. işde mehdi seyri süluk

etceklere yolun güzelliklerini göstermekde, ve her insan iyi ve güzeli

görünce, haala, kötülük ve kafirlikde direnirse, onlar zamanin

mikroplari ve hastaliklaridir. ve ey mehdi cemaati, böylelerinden uzak

durun ve onlarla araniza büyük hendekler kazin, yani araniza gecilmeycek

mesafeler koyunuz. yoksa bu devirde eger ayaginiz kayarsa ucurum cok

büyükdür kurtuluşunuz olamaz.

esteuzubillah

velev en ehlel gura eamenu vetegav lefetahna aleyhim berakati

minessemai velardz velakin kezzabu fe aheznahum bima keanu yeksibun.

sadakallahul azyim. Araf suresi 96

estezubillah

(şuayb aleyhiselamin ümmeti ve köylerine)

eger o millet ve köyler ve memelkettekiler eger iman edip,

Allaha gerektigi gibi inanip takva ve yakin ehli olsalardi, onlara yerin

ve semanin bereketlerini nimetlerini acmazmiydik. fakat onlar, Allahi

ve peygamberini ve dinini yalanlayanlar oldular, ve bu yüzden kendi

azablarini ve cezalarini kazanmiş oldular.


sadakallahul azyim.


işde bu ayet Allahin inananlara cile ve mihnet degil bilahssa

bolluk ve bereket kapilarini acacaginin apacik delilidir. yoksa Allah

cimri degildir, müminlere fakirlik ve cile, mihneti layik görsün.


Allah inanip Allaha yaklaşanlara, dünyanin ve semanin bereketi

acikmiş. amma işde Allahi ve peygamberlerini ve dinini yalanlayanlar,

kendine yazik edenler olurlar. ve böylece hastalik, kaza bela cile ve

mihneti ve azabi kendi leyhlerine kazanmiş olurlar. ve aynen alkol haram

iken alkol icip kaza edenin kendine kendi tercihi ve yaptigi fiili ve

ameliyle, cezayi ve cileyi mihneti secip ,bulmasi gibidir. hakmidir?

hakdir.hakedene ceza vermezsen toplum bozulurmu? bozulur. öyleyse


cehennem ve cennet hakdir ve din ve şeriat: ademden muhammede insanca yaşamanin kurallaridir.


O zaman bu devirde ve eski devirde Allahin cizdigi yoldan giden

tarikat ehli istikamet ehli kimselere, cile ve yokluk degil bilhassa

nimet ve bereket varmiş. ve herkimde insanca yaşamayi birakip kötü

hayvan ve mikrop gibi habis ve pisligi tercih ederse, vay onaki, onlar

kendine yazik etmişlerdir. ve böylece kötülerden olunca, niye cehnneme

gittik demesinler, cünkü başta yazdigimiz ayetde ne buyruluyor

,habislerde mikrop ve pisliklerde mikroplar yani şeytanlarin azigi ve

cehhenem icindir. yani cehennem ahalisidir onlar.


Rabbim şeriati muhammediyeye uyup, insanca yaşayip, temizlerle

salihlerle beraber olup, temizlerin yurdu cennetine dahil olmayi, ahir

zaman, muhmmed ve isa ümmeti, mehdi cemmati olmayi, inanan ve Allaha

yakin giden kullarina, takva ehline nasip etsin. yaptigi amelin ilmini

bilmeyi, sonra onun dogrulugunu ve faydasini, bizat aynel yakin görmeyi,

ve sonra ihlasla islama ve şeriata sarilmayi nasip eylesin.


Elfatiha massalavat.

Başağaçlı Raşit Tunca

13.08.2013 Sali





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)