Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unutulan Besmele (Karoglanin 06. 01. 2013 Vaazi)
#1
RasitTunca-4 

UNUTULAN BESMELE

06.01.2013 Pazar

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

يُرِيدُونَ أَن يُطْفِـُٔوا۟ نُورَ ٱللَّهِ بِأَفْوَٰهِهِمْ وَيَأْبَى ٱللَّهُ إِلَّآ أَن يُتِمَّ نُورَهُۥ وَلَوْ كَرِهَ ٱلْكَٰفِرُونَ هُوَ ٱلَّذِىٓ أَرْسَلَ رَسُولَهُۥ بِٱلْهُدَىٰ وَدِينِ ٱلْحَقِّ لِيُظْهِرَهُۥ عَلَى ٱلدِّينِ كُلِّهِۦ وَلَوْ كَرِهَ ٱلْمُشْرِكُونَ


Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Yurîdûne en yutfîû nûrallâhi bi efvâhihim ve ye´ballâhu illâ en yutimme nûrehu ve lev kerihel kâfirûn. Huvellezî ersele resûlehu bil hudâ ve dînil hakkı li yuzhirehu aled dîni kullihî ve lev kerihel muşrikûn.

Sadakallahul Aziym Tevbe Suresi 32 - 33. Ayetler



Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Allah’ın nurunu ağızlarıyla söndürmek istiyorlar. Oysa kâfirler hoşlanmasalar da Allah, nurunu tamamlamaktan başka bir şeye razı olmaz. O, Allah’a ortak koşanlar hoşlanmasalar bile dinini, bütün dinlere üstün kılmak için, peygamberini hidayetle ve hak dinle gönderendir.

Sadakallahul Aziym Tevbe Suresi 32 - 33. Ayetler


O, peygamberini doğru yol Rehberi olarak ve Adaletin tesisi için
gönderendir, O Zuhur ettiginde (Mehdi zuhur ettiginde) Onun dini
(Muhammed aleyhiselamin dini islam)Bütün dinlerden üstün
tutulcakdir.Velevki müşrikler onndan (Mehdiden ve islamdan)
hoşlanmasalarda.

sadakallahul aziym Tevbe suresi 32 - 33

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

إِنَّهُۥ مِن سُلَيْمَٰنَ وَإِنَّهُۥ بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

esteuzubillah

İnnehu min suleymâne ve innehu bismillâhir rahmânir rahîm

Neml Suresi 30. Ayet

esteuzubillah

“Mektup, Süleyman’dan gelmiştir. O, ‘Bismillâhirrahmânirrahîm’ diye başlamakta ve içinde ‘Bana karşı büyüklük taslamayın ve teslimiyet göstererek bana gelin’ denilmektedir.”

Neml Suresi 30. Ayet

Muhakkakki O Süleymandan olmadir ve Muhakkaki O Besmele ile
başlanandir. yani o ( Mehdi süleyman evladi veya Muhammed sözü ile davud
evladi olcak yani davud süleymanin babasi ve süleymanda mehdinin büyük
büyük babasi olcakdir ve o Mehdi hemde besmeledir yani sonda gelen
besmeledir. yani besmeleyi unutur isen bir isin başinda o zaman dersinki
bismillahi evveli vel ahiri. yani mehdi her ne kadar peygamber degil
isede unutulmuş besmeledir.Herkes Allahi kitabi unuttugunda insanlara
Allahi kitabi yeniden hatira getiren Allahin ismiyle olan besmeledir.
yani o sonradan akliniza gelir fakat herşeyin önüne gecer yani derecesi
peygamber derecesindedir. neml suresinde gelen besmelenin diger
besmelelerden bir farki varmi? yok ,sadece sonradan gelmiş olmasi farki
yani işde mehdi denen zaat ahir zamanda gelir ve bütün insanligin başina
hakim olur hakim olma vasfini büyüüüüük büyük bababsi süleymnadan miras
almişdir. süleyman aleyhisselama bu malum olmuş idi ve babasi ona bir
kilic yapip vermiş idi ve bu kilic üzerinde 932 yazmakda idi yani 1932
mehdinin babasinin, annesinin gövdesine düsdügü vakit yani milki bekadan
ciktigi an yani onunla birlikte mehdide babasina milki bekadan cikip
vasil olmuş idi yani 1933 1 ocak yani isanin dogum günü olan günde
mehdinin babasi dünyaya geldi kara kişin ortasinda yani ahir zamanda
işde ondan olcak bu iki evladini bildiginden süleyman aleyhisselam daha
sonra kendine eş olcak belkis annemizi cagiri iken ona dediki Bu mektup
süleymandan ve süleymandan olcak besmeleli cocugun hakki icindir diye
yazmaya başladi mektubuna . yani mehdi şeytan ve ordusunun unutturmaya
calişdigi fakat cenabi mevlanin ise onu hatirlattigi besmeledir yani
imamdir. her ne kadar insan yemek yemeye su icmeye yahut bir işine aşina
başlarken besmeleyi unutursa unutsun aklina geldiginde hemen
"bismillahi evveli vel ahiri " demelidir. yani başida sonuda Allahin
ismiyledir. demek lazimdir. Mehdi hakki için için o işiniz yine asaan
olur inşallah.Belkisin bir adida Türkandir. yani türk annedir.yani
süleymandan olcak olan o türk Mehdinin annesi anlamina gelen ismi,
süleyman aleyhisselam ona koymuşdur.Türkan, fakat türkan ile yani belkis
ile halvetten önce besmele ecekince süleyman aleyhiselam, dogan cocuk
tersden gelmişdir yani ilk tersden gelen cocuk. yani tevbe suresinin
başinda besmele cekerseniz cocugunuz tersden gelir yani neden böyle bir
durum olur mesela kuran okudun ve tevbe suresinde bitti kapattin sonra
hatimine devam edeceksin actin kurani tevbe suresinde kaldiysan başinda
yine euzu besmele cekersin böylece besmelesiz surenin başina besmele
getirmiş olursun. bununda manasi tohumlari atiliken besmele okunmadan
atilan hiristiyan yahudi ve diger dinlere mensup kimsler ahir zamanda
mehdiye tabi olunca onlarin tohumlari yani her ne kadar başlangilcari
besmelesiz olsada Allah onlara Mehdi ile besmeleyi hatirlatir ve bu
sayede Allahi kitabi ögrenen ve islama giren hiristiyan ve yahudiler de
tevbe suresindeki besmelesiz ayetleri oluşturular fakat işde euzu
besmele her ne kadar onlarin başinda söylenmesede kurani okumaya tevbe
suresinden başlayanin okuyacagi ilk kelam yine euzu besmeledir. yani
işde medhi orada hem euzu hemde besmele hükmündedir ve bununda manasi
esteuzbillah demekdir.yani işde tevbe suresinden başliyacak olanlar
besmele cekmeyip estezubillah derler ve sonra besmele cekerler yani
estezubillah demek: hay Allah iş tersine döndü demek gibidir. yani
sondakini alip başa koymak hikmeti yani mehdi hikmeti.

Türkanin yani belkis annemizin dişleri altindan idi yani ilk
dişcilik meslegi sebe melikesi zamaninda ve sebe halki tarafindan
bulunmuş idi ve onlar altindan diş icad ettdiler ve belkis annemizin
dişleride altindan idi.gecen hafatki vazimizin temasina döner isek
altinda metaldir ve altin paslanmaz yani onun altin olmasi
erinmemesindendir. işde lehim teli hemen erir ergimesi en düşük olan
yani siniri hafif gecen kimseler kini cok uzun sürmeyen bu avrupalilar
bunlarla kavga et küs yarin barişirlar ve grüsgot derler. yani
kiziginligi cabuk gecen fazla kizmayan hemen eriyen yani lehim teli
gibi. Altin ise kolay erimez yani öyle hemen eriyveren demez yani
ergime noktasi yüksek .yani işde bir kişi, bir iş buyruldugunda eriniyor
tembellik ediyor ise o altin olamaz .yani altin olcak olan ferhat gibi
dagi del deseler erinmeycek ve calisip dagi delcek. metal cibilliyati
altin olanlar iradesi güclü kimselerdir hem işlenebilir, hem degerli
,hem paslanmaz ,hem iletken, hem edel metal. yani adamin dibi dedikleri
has kimseler . yani has metal yolda kalsan bozduru yol parasi edersin
darda kalsan bozduru darlikda harcarsin bollukda zencir kolye yüzük küpe
diye takinirsin. dardada bollukdada sana faydasi olan insanlar gibidir.
altin cibilliyati hem zor vaktinde hem dar vaktinde dostlarina faydali
olan insanlardir altin tabiatindakiler. tabiatlari sogukdur. burdanda
bir başka mesleye gecer isek börtü böcük hepsi soguk kanli hayvandirlar
fakat karinca sicak kanli hayvandir o kişin donma göstermez o yüzden
yazdan kiş azigi toplarlar tek iki kiş azigi biriktiren hayvandabiri
yazin calişir kişin yer yani karinca tabiatindakiler mevsimlik
işcilerdir ve ve yazin calişip kişin yazin kazandiklarini yiyen
kimslerdendir. kişin tatil yapan insanlardandir. onun arkadaşi agustos
böcekleri yaz kiş tatil yapanlardir yani onun kişa azik biriktircen
kaygisi yokdur. ve yine ayilar yazin yiyip yag yaparlar kişin uyuyup
yaglarini eritirler kimler yazin calişip yoruluyor kişin tatil yapiyor
ve amma kayak yapiyor daglarda amma tatil yapyor ise bir nevisi ayi
cibilliyatindandir orman ayisi veya kutup ayisi gibi. her ahlak ve yaşam
bicimi bir cibilliyati gösterir. Bunu anlamak insanlar için zor olmasa
gerek ve adami kişin tatilde görüp ben yapamayon diye hayiflanmayin
sizde ayi olun sizde tatil yapin. yahut ari gibi karinca gibi yazdan
calişip kazanan kişin yiyen calişkan işciler gibi olunuz. ve her
cibilliyat ,yani neml suresi 27. sure ve 27 li tabanca veya mehdi
tabancasi yani iki 13 lü şarjör ve birde agzindaki mermi 27 li. yahut
meryem suresi 19 lu yani yay burcunun en üstteki yani isa 19 lu veya
oglak 27 li yani 19 lu demek iki dokuzlu şarjör ve birde agzinda 19 lu
veya 27 li ya 3 dokuzlu yahut iki 13 lü yani isa gibi. 13 havarisi var
idi ve biri gammazlik etdi yani merminin biri tutukluk yapti. yine
ankebut yani 29 lu, kolu gibi uzun ankebut suresi 29. sure yani iki 14
lü tabanca ve birde agzindaki mermi.kim kiminle arkadaş ve arkadaşindan
neye muzdarip dogaya baktiginizda insanlarin dostlarindan cektigi
cileleri ve dikkat etmesi gereken tehlikleri görürsünüz yani mesela bir
fare her zaman bir kedi tarafindan yakalanma tehlikesi vardir. yani fare
hirsiz arsiz ve yine bir polis tarafindan yakalanma riski taşir. kedi
efe amma bir köpek tarafindan bogulma tehlikesi taşir. köpek sadik dost
amma .köpek sadik dostu insan tarafindan zehirlenme tahlikesi taşir , ac
birakilma tehlikesi taşir. artik varin siz bulun ahlakiniz nasil,
tatiliniz nasil, nerde rizkiniz, iyaşeniz nasil, yahut düşmaniniz kim.

işde insanlar ölümü az hatirliyorlar oysaki ölüm cok yakindir.
azrailden habersizlerdir.azrailin görevini sizlere şöyle anlatalim:

Bir dalda bir meyva olsun ve o daldaki meyva erince kemale
ulaşinca seyri sülukunu tamam edince erer ve zikir biter zikri bitince
ya bir kuş ya bir insan gelir onu koparir ve onun koparilmasi işde bir
insan tarafindan olmakda ve o meyvanin azraili o meyvayi koparan el
olmakda yahut onu dalinda ermiş diye didekleyip yiyen kuş olmakda.ermiş
meyvayi kurt kuş da bilir coluk cocukda bilir olgun insanda bilir. işde
bizlerde kemal mertebelerini kat edersek bizim kemalatimiz kurt kuş
tarafindanda bilinir, olgun, akil balig kimsler tarafindanda, hatta akil
balig olmamiş cocuklarcada bilinir.Nasil insan olgun meyvayi ya kendi
için ya coluk cocugu için yada para kazanmak için kopariyorsa. kişi üc
kemal derecesine ulaşir ya bir başka alemde yolculuk yani yenmek için
koparilan yani, yahut mesela koyunun yenmek için beslenip tazeyken
kesilmesi ,yahut sütü için beslenip sütünden kuzusundan faydalanilmasi,
yahutda satip parasini yemek için beslenmesi. meyva sebzede aynidir.
yani kemalati ya kendi icindir yahut başkalarini erdirsin diyedir
mürşiddir, yahut meyvasi icindir yani soyu dölü icindir yani coluk
cogunu yetiştirmesi için kemalat kazanir.işde herkesin işde bu evliya
dedigi kimsler başkalari için olan kemalatdir yani başkalarini bu yola
erdirsin diye ve yine ikinci kamil kimsler, kimse onlarin kamil
olduklarini bilmez onlar coluk cocugunu yetiştrimek ile ailesi ile
meşguldur bakan onlari siradan insan görürü fakat onlarin evlat
yetiştiriken takip ettikleri edeb onlarin kemalatini gösterir. ve yine
ücüncüsü kemalati kendi icindir yani kavun karpuz limon portakal için
için erer sarimsak sogan için için erer yani ice dogru eren kendini
bulma yolculgu yani nefsini bulma yolculugu ile kemalat yolculugu.

Rabbim, kullari yolu kaybettikten sonra onlara yolu hatirlatir,
ve onlar bu hatirlatma sonu yollariniyeniden bulunca sevinir. yani hata
edenin hatasini anlayip tevbe etmesi Rabbimizi öyle sevindiriki işde bu
hal şu hadisde anlatilir:

bir adamin cölde giderken üzerinde suyu azigi olan devesini
kaybetmesi, ve sonra onu aramakdan yorulup uyumasi ve uyaninca devesini
ve suyunu azigini yaninda bulmasi ,o adami nasil sevindiri ise Kulunun,
adem ve havva annemiz gibi hata ettikten sonra tövbe edip tekrar
rabbimize dönme yolunu tutmalari rabbimizi öyle sevindirir. işde tövbe
suresi, besmelesi unutulmuş insanlarin, rabbimizin onlara o besmeleyi ve
rabbimizi hatirlatan mehdiyi gönderip, onlarinda, mehdinin hatirlatmasi
sonucu hidayet yolunu bulmalari, ve rabbimize dogru seyru ilallah ile
yolculuk etmeleri, rabbimizi bu ahir zamanda memnun edecekdir.nisa
suresinde buna işaret edilmekdedir. böyle kullar rabbimizi bagişlayip
affeden olarak bulurlar diye buyruluyor.

Allahim bizi kemalat yolumuzda gözlerimiz ve kulaklarimizdan
faidlendir hadisi mucibince gözler den maksad hz ömerdir ömerdeki ö
harfi kafadaki gözler ile kafa yuvarlaginin üstündeki iki nokta yani ö
harfi ömerin harfi yani kafadaki gözler ve yine ebu bekr derkende b
harfinde düz cizgiye yapişmiş yarim daireler yani kulaklar belirtilir
işde bu yüzden peygamberimizin bu hadisden kasdi Allahim bizi Hz ömerden
ve Hz ebu bekrden faidelendir demekdir demişler alimler.

mescidi aksanin temelini davud aleyhisselam başlamiş ve sebebi
mescidi aksanin üstünden meleklerin altin bir merdivenden göge
yükslediklerini görmüş ve bu yüzden oraya mesicidi inşaya başlamiş fakat
ömrü kifayet etmeyip vasiyet ile oglu süleyamana emretmiş onu
tamamlamayi. ve yine süleyman aleyhiselaminda ömrü kifayet etmeyip,
mescid inşaa edilirken uyurcasina ölüvermiş, fakat oranin inşasinda
görevli olanlar yani şeytan ve cinler onu kirksenede tamamlamişlardir.
işde göge acilan merdiven, mescidi aksanin üzerindendir. yani işde o
hani bir filim varya star gate diye işde semaya acilan kapi yani mescidi
aksada bulunun kapi o gate diye adlandirilan kapi yani yildizlara
acilan kapi işde o kapi yuvarlakdir ve dalgic saati gibidir ve o saatin
ayari tutunca kapi acilir. ayar tumaz ise kapi acilmaz. o yüzden ey
temel atanlar eyer dogru yere dogru zamanda temel atiysaniz o temel sizi
yildizlara götürcekdir. işde evlat mühimdir ve onlarin tohumu atilirken
besmele ile atilmali velevki unutun o zaman deki estezubillah yani haşr
suresi okunurken nasil istiaze ediliyor ise öyle istiaze edip
yolculugumuza devam edelim.

yani

euzubillahissemiulalimimineşşeytaniracim

euzubillahissemiulalimimineşşeytaniracim

esteuzubillahissemiulalimimineşşeytaniracim

Bismillahirrahmenirrahim.

diye başlamak.

işde insani Allahdan uzaklaştiran 70 perde vardir her kim bu
perdeleri aşar ise herşeyi Allahdan bilir. yok eger yemege, calişmayi
sebeb gören, cocuga babayi sebeb gören, adem babayi nasil anlayacak yani
ademin babasi yokki onu nasil anlasin. eger cocuk olmasi için baba
gerekiyorsa,ademin yani ilk insanin babasi kim o zaman. yahut meyvayi
agacdan bilen için ölümü azrailden bilen için meyvayi koprani anlamak
zor olur Allah azrailede perde koymuş bizler azraili müşahede edemiyoz
amma o vardir ve eceli geleni alip gider.o yüzden ecel gelmeden azrail
yakaya yapişmadan gel tövbeye gel.

Kulunun tövbesi Allahi memnun ettigi gibi, melekleride memnun eder, huri gilmanlarida memnun eder.
kiramen katibin melekleri işde yukari ile irtibat halindelerdir bizler ise onlari görmeyiz
işde bir kul günah işleyince onlar üzülür ve günahini yazmamak için direnirler eger kul 5 veya alti saat gecmeden tevbe eder dogru yola döner ise o kulun o kötü hali rabbimize götürülmeyip günahlarindan rabimizin katinda söz acilmaz yani tövbe ettigi için rabbimizin katina o kulun o günkü hali gidince eger hatalarindan hep teveb etmiş ise hep iyi halleri vardir defterinde ve iyi hali göz önüne alinir. yok eger günah ve hata etdi ve tövbeyede sarilmadi ise kiramen katibin melekleri onun günahini defterine üzülerek yazarlar. ve rabbimizin katinda onun kötü halini anlatirlar, ve o kul rabbimizin katinda günahkar olarak hatirlatilir ve kötü hali göz önüne alnir, ona bir nimet verilcegi zaman yani bu nimete zulmeder diye hesap edilir.
o yüzden bir sinifda bir okulda bir fabrikada yöneticilerin ögretmenlerin calişanlar veya ögrenciler hakkinda kanaat notu vardir. kimin kanaat notu iyi ise 95 den yüz yahut 45 den 50 alir. yani onu kanaat notu ya en yüksege taşir . yahut batakliga düşme tehlikesindeyken bir uyarici ile o kurtarilir. yani işde mehdide, ahir zaman insanlarini kisim kisim ya en yüksege cikmalari için, yahut da batakliga düşme tehlikesinde onlara hidayet rehberi olup dogru yolu bularak kurtulmalarini tesis ile görevli elhadi isminin mazhari mehdidir.
Rabbim günahdan sonra tevbeye sarilmayi ,yahut unutup yanildigimizda uyarilip unuttuklari hatirlatilan uyarilan kimsler olarak yani mehdi hikmeti ile sonradan gelip öne gecen istiazeli besmele yani esteuzubillah ile kurtulmayi nasip etsin inşallah

el fatiha maassalavat

Başagaçli Rasit Tunca

06.01.2013 Pazar





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)