Thread Rating:
  • 24 Vote(s) - 3.04 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Görmek Göz ile mi Yoksa Gönül ilemidir (Kar©glanin 18 Ekim 2016 Vaazi)
#1
RasitTunca-2 

Görmek Göz ile mi Yoksa Gönül ilemidir

(Kar©glanin 18 Ekim 2016 Vaazi)

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ طِبَاقًا مَّا تَرَى فِي خَلْقِ الرَّحْمَنِ مِن تَفَاوُتٍ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَرَى مِن فُطُورٍ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ كَرَّتَيْنِ يَنقَلِبْ إِلَيْكَ الْبَصَرُ خَاسِأً وَهُوَ حَسِيرٌ

Ellezî halaka seb'a semâvâtin tibâkâ(tibâkan), mâ terâ fî halkır rahmâni min tefâvut(tefâvutin), ferciıl basara hel terâ min futûr. Summerciıl basara kerrateyni yenkalib lieykel basaru hâsien ve huve hasîr.

Sadakallahul Aziym MULK Suresi 3. ve 4. ayet

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

O, yedi göğü tabaka tabaka yaratandır. Rahmân’ın yaratışında hiçbir uyumsuzluk göremezsin. Bir kerede Gönül gözünü (Kalp gözünü yani basiretini) ona cevirde bir daha bak!
Gelecekteki halin nasil görünüyor, nicedir. Sonra tekrar tekrar bak (Ey insanoglu) basiretin sana gösterecekki gelecegini nasil mahvettigini, ve nasil yenildigini hüsrana ugradgini sana göstercekdir. Yani tefsiren meal verirsek öyle rable savaşmaya falan kalkma, sonun semada yazili, tercihlerden bir tercihi sececeksin, iyi bakarsan senin sonunun da bir göneşin sönmesi ile son bulacagi yazili zaten, sende teb a nda bir gün hepiniz sönecek yok olcaksiniz, yeni bir oluşum için dürülceksiniz, boşuna öyle daglari ben yarattim havasina falan girme yani.yukarda sen gibi binlercesi her gün bir tanesi, sönüp yok olmaktayken, nedir bu senin kafa tutmalarin, sen ancak kendi zalimliginle kendi sonunu hazirliyon diyor rabbimiz, görmedin mi futurunu gelecegini nasil mahevediyon diyor, yani düzenini bozan, ve enerjisini yitren her yildiz sönüyor cöküyor, öyleyse, sen bundan ders alirsan ancak belki kurtulursun, dünyanin herhangi bir yerinde birisi gözlerini hayata kapadigi gibi, yukardada hayata gözlerini kapayan yildizlar var, ve sonra senin yildizinda, eger enerjisi biterse, oda gözlerni kapayacak ve sönecek. bizim güneşimiz bizim iyliklerimizin güzelliklerimizin enerjisinin aciga cikdigi merkez, ve muhammed ben güzel ahlaki tamam etmeye geldim dedi . öyleyse muhammedi yüz üstü birakma, iyilikleri umutlari bitirme her güzellik ve iyilik aydinlik demek , ve güneşimizin enerjisi demek, ve sen eger zulumeti ve karanligi cogaltirsan, o zaman işde kendi sonunu hazirlamiş olursun, bir densizin yapacagi bir yanliş domino taşi etkisi gibi bütün kainatin cökmesine sebeb olabilir, yani ey insan, kaderin bir nevi elinde, ya güzeli dogruyu bulup, işik sacmaya devam eden bir güneşe sahip olursun, yada kararip sönen bir güneşe sahip olursun, ve muhammed "yoldaki bir taşi kaldirmakda güzellikdir." dedi, öyleyse sen tuulu ömür istiyorsan, önce güneşe işik olcak olan güzelliklere yapiş, her günah gözde bir leke yaptigi gibi, her günah güneşdede kara lekelerin oluşmasina sebeb, ve o yaralar cogalinca, anlaki, senin sonun yakin demekdir, her ne kadar dünyanin gündüz kadar geceye de ihtiyaci varsada, gece ve karanlik sadece iyiligin ulaşmadigi yer demek yani. ve bedende oksijenin gitmedigi yerde kara leke oluşur, cünkü orasindaki hücre oksijensizlikden ölür, ve icine cöker, ve kanserde böyle birşey işde, ve güneşdeki lekede böyle, ve hayat sen iyi oldukca devam eder, yoksa kötülük hayatin bekasini saglamaz, yol tek yönse, yapacak birşey yok, ya basiretinle semaya bakip, gelecegini kurtarirsin, yada Allahla savaşmaya kalkar, ve hazin sonun yukarda yazili diyor rab, bak nasil mehvediyorsun diyor. velhasil kelam.

Sadakallahul Aziym MULK Suresi 3. ve 4. ayet

"Allâhumme salli alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ salleyte alâ ibrâhîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"
"Allâhumme bârik alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ bârakte alâ ibrahîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"

Yolculugumuza başliyoruz :

Bu günler Aşura Günleri yani ayni günler yin e Kerbela hadisesi oldu. Yani Hz Hüseyin öldürüldü, yani şehid edildi. gavur ayni gavur degişen birşey yok, domuz ayni domuz yine, yani Hz Hüseyin i öldürünce, kainat öldürenlerin eline gecmedi, kainat yine onu yaratan Allah in mülkü , o gün vahdeti vücut her ne kadar Hz Hüseyin sede , Hüseyin ölünce Allah ölmedi, Hz Hüseyin deniz kenarindaki kumlardan bir tane kum, ne ise, oda o kadar yani. o nun kumlarin icinden eksik olmasi, Allahin mülkünden ne eksiltirse, o kadar eksiltebilir, yine onun olmasi, o kumlara ne katarsa, o nu katabilir ancak. ve yine biz yukardakini yazinca, gavur bir yeri oksijensiz birakip patlatti, ve orasi nereymiş diye işaretlemek için , (:::) gavur cürmünün işgal ettigi yeri gördünmü, igne kadarcik bir yeri temsil ediyormuş o senin sinadadigin yer anladinmi.
Ey gavur! peki sen işaretledin cok güzel, senin bendeki yerini ögrendin amma, bende senin bulundugun yerleri ögrendim, ben şimdi elimin biriyle senin bulundugun yerlere şöyle vurursam, ve ben vahdeti vücut isem, sende neler olcaginida biliyonmu bakalim angut trottel. amma yine diyorum: isa carmiha gerilince, o ruhullahdi, allahin ruhu olmuş idi, amma O'nu siz carmiha mihlayinca, pipisini kesince, Allahi hadim etmediniz, (:::) gavur, isa da ayni Hz. Hüseyin gibi, kumlardan sadece bir kum idi, onu ele gecirmekle falan, Allah' i ele geciremezsin, O'nu öldürmekle falan Allah' i öldüremezsin. yine Mehdiyi ortadan kaldirmakla kesmekle bicmeklede bir yere varamazsin an gut , cünkü O'ndada durum ayni. Bizler Allah' in mülkünde deniz kenarindaki, milyonlarca kum tanesinden, sadece bir kum tanesi kadariz, cürmümüz o kadar ancak, dilerse bizi dev yapar, dilerse kumlardan bir kum yapar, işde o yüzden eş şek gözüyle degilde, insanin kalp gözüyle bak semaya, vicdaninin sesini dinle, gönül gözünü acda bak diyor Allah. "Basiret" demek "Gönül Gözü" demek dir yani orda mülk suresinde Allah yoksa "ferci il basara" demezdi "ferci il ayneyn" "Ayn" göz demek "aynenyn" iki göz demek ve "Ayneyn" ile bak derdi, gözlerinle bak derdi, amma Allah "ferci il basara" diyor, yani acda gönül gözünü öyle bak, ne kadar ahmaksinki, kendi sonunu kendin hazirliyon diyor, anladinmi kah pe ga vur. ben yanarsam, sende benimle yancak olansin anladinmi kah pe ga vur, sanma bu dünya sana kallir, sen ancak kendi kendine tuzak kuran, bir Ah mak olursun ancak.

---------------

Hâtemü’l-Enbiya Efendimizin pâk ruhları artık Âlâ-yı İlliy­yîn’e [En Yüksek Makama] yükselmişti. Ezvac-ı Tâ­hi­rat, üzerine bir örtü örttüler ve feryada başladılar!

O sırada annesi tarafından “Hz. Re­sû­lul­lah’ın son anlarını yaşadığını” ha­ber alan Hz. Üsame, hareket etmeyip or­dusuyla Mescid-i Şerif’e gelmişti. Hâ­ne-i saadette feryat ve figanın yükseldiğini duyan ashap, kalplerinden vu­rul­muşa döndüler. Sanki gök kubbe bir anda başlarına yıkıl­mış gibiydi. Herke­sin nutku tutulmuş, gözler damla damla keder ve hüzün akıtıyordu.

Hz. Ömer, cesaret ve adalet timsâli Hz. Ömer bile kendisini bu dehşetli ânın tesirinden kurtaramadı; hatta herkesten daha çok dehşete kapılarak şöyle ba­ğırdı:

“Re­sû­lul­lah ölmemiştir ve sağdır! Ona sadece, Hz. Mûsa’ya ârız olan saika gibi bir saika ârız olmuştur. Kim ‘Muhammed öldü’ derse, onu kılıcımla iki parça ederim!”

Hz. Ebû Bekir o sırada Sünh mahallesindeki evinde bulunuyordu. Yürekleri dağlayan haberi kendisine ulaştırdılar. Gönlünün bir parçasının adeta koptu­ğunu fark eden Hz. Ebû Bekir, süratle hâne-i saadete geldi.

Dehşet ve hayret içinde, Fahr-i Kâinat’ın mübarek yüzlerini örten örtüyü kaldırdı. Yüzü, tecessüm etmiş bir nur idi. Eğildi, tâzim ve hürmetle pâk ve nurlu alınlarından üç kere öptü. Akan gözyaşları arasında dilinden dökülen kelimeler şunlar oldu:

“Ölümün de hayatın gibi temiz ve lâtif, yâ Re­sû­lal­lah!”[2]

Sonra da Ehl-i Beyt’e teselli verdi.

Hz. Ebû Bekir, hâne-i saadetten çıktıktan sonra Mes­cid-i Şerif’e vardı. Hz. Ömer’in “Re­sû­lul­lah vefat etmedi” söz­lerini duymuştu. Bunun üzerine şöyle ko­nuştu:

“Kim ki Muhammed’e (a.s.m.) tapıyorsa, bilsin ki Muhammed (a.s.m.) öl­müştür. Kim ki Allah’a ibadet ve kulluk ediyorsa, bilsin ki Allah, Hayy’dır, ölümsüzdür.”

İbn Sa’d, a.g.e., c. 2, s. 268; Buharî, a.g.e., c. 3, s. 95

Sonra da şu ayet-i kerimeyi okudu:

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


وَمَا مُحَمَّدٌ إِلاَّ رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَن يَنقَلِبْ عَلَىَ عَقِبَيْهِ فَلَن يَضُرَّ اللّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللّهُ الشَّاكِرِينَ

Ve mâ muhammedun illâ resûl(resûlun), kad halet min kablihir rusûl(rusûlu), e fein mâte ev kutilenkalebtum alâ a’kâbikum, ve men yenkalib alâ akıbeyhi fe len yadurrallâhe şey’â(şey’en), ve se yeczîllâhuş şâkirîn.

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

“Muhammed ancak bir peygamberdir. Ondan önce birçok peygamber gelip geçmiştir. Şimdi o ölür veya öldürülürse, siz ardınıza dönüverecek misiniz? (Dininizden dönecek veya savaştan kaçacak mısınız?) Kim ardına dönerse, el­bette Allah’a hiçbir şeyle zarar verecek değil; fakat şükredip sabredenlere, Al­lah muhakkak mükâfat verecektir!”

Sadakallahul Aziym ÂLİ İMRÂN Suresi 144. ayet


Bu ayet-i kerime, Uhud Muharebesi’nde, “Muhammed öldü­rüldü!” şâyiası üzerine nâzil olmuştu. Ashap, onu belki yüzler­ce, bin­lerce defa okumuş ol­dukları halde, o andaki teessür se­bebiyle bir anda unutuvermişlerdi sanki!

İşte, yalnız metanetini muhafaza eden Hz. Ebû Bekir bu­nu unut­mamış ve as­haba hatırlatmakla en büyük hizmeti ve vazifeyi ifa etmiş oluyordu.

Bu hitabe ve bu ayet-i kerimeyi hatırlamaları üzerine sahabeler, kendilerine geldiler. Bir anda toparlandılar ve şaşkınlıklarını üzerlerinden attılar.

Daha sonra Hz. Ebû Bekir, şu ayet-i kerimeyi okudu:

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

إِنَّكَ مَيِّتٌ وَإِنَّهُم مَّيِّتُونَ

“(Ey Resûlüm!) Elbette sen de öleceksin, onlar da ölecekler!”

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

(Ey Muhammed!) Şüphesiz sen öleceksin ve şüphesiz onlar da öleceklerdir.

Sadakallahul Aziym ZUMER Suresi 30. ayet

Metanetini yitirmeyen Hz. Ebû Bekir, bu hitabesiyle, o zamanki İslam cemaa­tine büyük bir hizmet ifa etmiş oluyordu.

Ashab-ı güzin artık Kâinatın Efendisinin bu dünyadan göçmüş olduğunu anlayıp kabul ettikleri gibi, Hz. Ömer de “Re­sû­lul­lah ölmemiştir!” sözünü söy­le­mekten vazgeçerek ken­dine geldi.

Evet; Medine, Medine olalı beri, Kâinatın Efendisinin kendisine teşrifiyle duy­duğu sevinç kadar hiçbir sevinç duymamıştı. Şimdi ise, aynı Medine, en bü­­yük hüzün ve keder ânını yaşıyordu; adeta, semâlarını hüzün ve kederden bir kara bulut kaplamıştı.

---oOo---

Breee trot tel Ga vur ka fir , Muhammed in ölmesiyle, Allah mülkünü ve saltanatini hakimiyetini kaybetmedi - Yine Allahligini Kaybetmedi - Yenilmiş de olmadi. nitekim akli olanlar anlar ki, ondan önce isa da ölmüşdü, yine bişey olmamişdi, yine ondanda önce Musa vardi, Musa da ölmüş dü, Musa ölünce, Allah ölmemişdi ki, bunu anlayacak kadardami aklin yok de li gavur, senin derdin ne de, Mehdi ile bu kadar ugraşirsin angggg gggguuuuuut.

---oOo---

Herkes "Ma Huluga Leh" Ne için gelmişse dünyaya onu yaşiyor, dedik demirin bükülmezligi, onun secde etmeye itirazindan olduki, işde azazil itiraz etdide o yüzden demir oldu, egilmez bükülmez demir oldu dedik. Herkesin bir elementi maddesi oldugu gibi, bir cibilliyatida onun sebzesi meyvasi, bir cibilliyatida onun TAHILI, bir cibillliyatida onun balik hali, sudaki hali, bir cbilliyatidia onun toprakdaki hali, börtü böcük hali, bir cibilliyatida onun havadaki hali, uçan cinsden olan kuş hali vardir, ve yine sifati olan bir hayvan hali vardir, yine elementi vardir madenleri vardir, gazlari vardir, öyle olunca Hz Hüseyinin cibilliyati olan AYVA meyvasidir ki
işde Hz Hüseyinde :

Cebrail Aleyhisselam cikininda ayva nar getirince Hüseyin ayvayi kapar, Hasan nari kapar, üzüm mehdiye kalir.
ve ayva öyle bir meyvadirki ona bogaz aligi denilir, yani işde o hz hüseyinin susuz son yutkunuşu ile canini teslim edişi. halbuki ayvanin suyu olmasina ragmen, insanin bogazini alir bazi ayvalar, işde o Hz. Hüseyinin ahirete geçerkenki susuzlugunu temsil eder, ayvayi yiyen hüseyin lik nedir tatmiş olur. ve ve mevsimnin ilk ayvasi dalindan düşünce, demek olurki o gün aşura, hz hüseyinin şehadet şerbetini icdigi gün. 30 Eylülde bizim hicret yolcumuz yola cikmiş, öyle olunca Muharremin 1 i perşembe gecesi yani 29 Eylül oluyor perşembe akşami oluyor ve 7 Ekim sabahi hanim bahcedeki ayvamizdan düşmüş bir ayva buldu. bizim dedigimiz aşura günü 6 Ekim perşembe düşmüşler . öyle olunca Namik Kemal Zeybek amca diyorki alelviler aşurayi iki gün sonra kaynatir cünkü hüseyinin şehid edildigi gün degil, iki gün sonra, hz hüseyin soyundan kalan son er, Hz Zeynel Abidininin ölmedigini ve yaşadigini ögrendikleri, iki gün sonra kaynatilir diyor. ve öyle olunca Hz Hüseyin muharremin onunda degilde 8 inde öldürülmüş olur ve iki gün sonrada aşura yani muhrremin 10 u dmek olur yani muharremin 10 u demek 10 taneden fazla peygamberin kurtuluş günüdür, öyle olunca muhammedinde soyunun kurtuldgu gün olmuş oluyor yani. 7 Ekim de bulduk ayvayi ve 6 ekimde düşmüş ve öyle olunca 6 Ekim 8 Muharrem olur ve iki gün sonra "8 Ekim 2016 demek = Muharremin 10 u" Demek olur. ve ayvanin bogaz alikligini giderip rahatca yemek için, her dilimin üstüne tuz yada şeker ekipde yiyiniz, o zaman bogaz aligi olup, yutkunmanizi engellemez inşallah. bu da bizim formülümüzdür. Armut ayva nar sonbahar meyvalari ve yazdan kişa dönüş ve soguklarin başlamasi gecenin uzamasi ve erken hava kararmaya başlamasi vakti ,ve yani zulumet ve karanlik vakti, hal böyle olunca, dünyanin ömrününde yin bir döngüsü olan sonbahar kiş arasina geldik, ve işde arap devletlerinde cikan fitneler, şimdide yeni suriye ve IRAKDA başlatilan bu yeni savaş, yeryüuzünde yani kuzey yarimküredeki sert rüzgarlarin esmesine sebeb oluyor, yani bu hüseyin zamaninda öyle sertki hüseyinin başini koparmiş. yani Ergin Ayva dalindan, bir sert rüzgar esiverince, hafif ermiş olaninin boynunu koparir ve düşüverir degilmi. öyle olunca, işde bir zalimin estirdigi bir sert rüzgar da Hak takdirinde olcak olandir yani. o sert rüzgarlar, işde ilk hüseyini canindan edeer, işde cibilliyat azizim cibilliyat, daha hala algilamayacakmisiniz, insanoglu halife yeryüzüne hailfe. sen nesin? kimsin? nerden geldin? nereye gidiyorsun? sifatin cibliyatin ne? ona bak "nefsini ve sifatini cibilliyatina erip bulan, rabbinede erip bulabilir" işde. ve bu fitneler yine neyi gösteriyor hak rüzgarinin bu sefer karanlikdan tarafa olupda estigini gösteriyor . ve allahin geceye ve soguka kişa da müsade verdigini gösteriyor, soguk kuzey rüzgarlarini, ve muhammed dediki bir vakit gelcekki

“ölen niye öldürüldüğünü, öldüren de niçin öldürdüğünü bilmez.”

Ebu Ümame (ra)'nin naklettiği bir hadiste Rasulullah (sav):

“Öyle fitneler olacak ki, o zaman kişi mü’min olarak sabahlayıp kafir olarak akşamlayacaktır. Ancak Allah’ın ilim vermek suretiyle ihya ettikleri müstesna “

buyurarak bilgili insanların hiçbir zaman fitnenin tuzağına düşmeyeceklerini haber vermiştir.

tefrikayı Rasulullah (sav) şöyle ifade eder: “Yahudiler 71 fırkaya, Hıristiyanlar 72 fırkaya ayrılacaklardır. Benim ümmetim ise 73 fırkaya ayrılacaktır. Bunlardan 72’ si cehennem de biri cennettedir. O da cemaat yani Ümmeti Necat veyahut Mehdi cemati dir .
(Hadis)

Cünkü mehdi aşikare peygamber olmadigindan, onun ümmeti denmez, onun zamanina erişipde ona tabi olanlara onun sözüne uyanlara Mehdi cemaati denilir.

Bir başka hadislerinde Efendimiz (sav) : “Kim cemaatten bir karış ayrılır, sonra da ölürse, cahiliyye ölümüyle ölmüş olur” buyurmuştur.


Burada bahsettigimiz cemaat Fetocularin cemaati degil tabiki

Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) şöyle buyurdu:

“…Sizden kim Deccal’e yetişirse, ona Kehf suresinin ilk ayetlerini okusun. Deccal, Şam ile Irak arasında bir mevkide çıkar. Sağa gider ifsat eder, sola gider ifsat eder. Ey Allah’ın kulları! Sebat edin!”

Burda Saddam hüseyin zamaninda Irakda başliyan ilk savaşin, decalin cikma alameti oldugudur, ve fitne irakda başlayip saga sola gidecek, gittimi gitdi , ondan kurtulmanin yöntemi kehf suresinin önemli olan ayeti 10. Ayeti,orda diyorki rabbimiz kuran da kehf suresinde

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

إِذْ أَوَى الْفِتْيَةُ إِلَى الْكَهْفِ فَقَالُوا رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا

Esteuzubillah

İz evâl fityetu ilâl kehfi fe kâlû rabbenâ âtinâ min ledunke rahmeten ve heyyi' lenâ min emrinâ raşeden.

Sadakallahul Aziym Kehf Suresi 10. Ayet

bu ayetin başindaki kelime fityetü degil fitnetü dür ve ayette buyruluyorki kehf ashabi dedilerki "Rabbimiz, fitne cikinca bizi Raşidin emrine ver" dediler.

Peygamberimiz buyurdular

" Ashab-ı Kehf, Mehdi‘nin yardımcıları olacaktır."

(Kitab-ul Burhan)

herkes bu Kehf suresi 10. ayeti okuyup, "Rabimiz dünyayi Raşidin emrine ver" diye dua etmedikce, ve gelip ona tabi olmadikca bu fitneler bitmez.
Peygamberimiz yine buyurdular:

"Hacer-i Esved'le Makamı İbrahim arasında ona (Hz. Mehdi (as)'a) biat ederler. "

(Sünen-i Ebu Davud, 5/94; El-Kavlu'l Muhtasa Fi Alamatil Mehdiyyil Müntezar s. 20)

Burdaki Hacer-i Esved mekkedeki hacer degil, biz daha önceki vaazlarda gezen yürüyen Hacer-i Esved in bulundugu yerdeki Mehdiden bahsettik, takip edenler bilecekdir, öyle mehdiyi mekkede falan beklemeyin, bu fitnelerde mehdi mekkeye falan gitmez, ve zaten o hac görevini ifa etdi bile, iki kere hac edip sünnetten şaşmak da olmaz.

Esteuzubillah

Rabbena atine min ledünke rahmeten ve heyyi i lene min emrine Raşeden.

Rabbimiz Dünyayi Raşidin emrine ver.

---oOo---

işde sistem sistem icinde, sistem sistem icinde, semaya bakinca, o mülk suresindeki ayeti ele alip, semaya bakinca, bunu görecekdir insanoglu, yani ey kafir ga vur, öyle mehdiyi öldürmeyi falan planlama onu öldürünce kainati falan ele geciremezsin, yine Allah i falan esir alamazsin. cünkü dedikya bizler kumlar icinde ki bir kum tanesiyiz, yani o gün bu vahdeti vücut görevi Hz Hüseyine verilmişdi, ve onun elinden almaya kalkakan yezid gavuru aldimi, alamadi, cünkü hüseyin bütün insanligi icinde barindan bir Vahdeti vücut bir kumuydu, yani bir sistemdi, onun hücreleri bütün insanligi temsil eiyordu, amma Allah onun icine girip vahdet yapiyordu, ancak onu zalim yezid şehid edince, bir üste gecince veya bir alta gecince Hz hüseyinde bir üst yildiz sistemine bagli idi, yani oda hüseyin olmadan önce, anne babasinin sistemindeki bir kum tanesi onlarin bir hücresi degilmiydi. emme elindeki emme kolundaki emme bacagindaki bir hücre idi, o erdi de hüseyin olmadimi? öyle olunca hüseyin ölünce, sistem cökmedi sadece bir üste cekilldi, bu sefer fatma ve ali sistemi, yanin onlarin icinde sadece bir kum onlarin icindeki vahdeti vücud olmadigi hali , vahdet degil yani, o sistemdeki ali öldürüldü, o da bir bir başka sistemin parcasi olan kum tanesi degilmiydi yine, semadaki yildizlar sistem sisteme bagli, ve sistmlerin bir cogu samanyolu denilen sisteme bagli, samanyolu, bir tane galaksi demek sadece, galaksilerden bir galaksi, galaksileri de toplayan bir büyük sistem var yine,......
Peki ALLAH Nerde? "Nerde ALLAH" hangi sistemdeki sen onu tutupda dövüvercen yada sövüvercen a geri ze kali gavur kafir.

Hocanin biri diyorki : size birisi, bir kötülük yaparsa, Allaha tevekkül edin ve hasbünallah deyin Allah havale edin diyor, cikmazlarin icinden bununla cikarsiniz diyor,
Tamam güzelde hoca, 3 haftadir ayni meseleyi anlatiyon haaala an gutlar anlamadi haala anlamadi. yani Allah yedirir doyurur amma, seni doyurmak için gökten öyle sofra inmez, Allah hücceti ile inip melekleri ile gelip sana aş keş pişirip, yada bugday ekip bicipde doyurmaz , ya nasil doyurur, ahmet amcada tecelli edip, vahdet gösterip, ahmet amca olur, ciftci ahmet amca olur bugday eker, sonra degmenci mehmet amca olur, o un yapar, sonra Amine teyze olur, o hamur yapar, sonra firinci ziya bey olur, o ekmek pişirir, ve hanimin veya anen fadime sultan olur, oda yemegini pişirip önüne koyarda, öyle riziklandirip doyurur seni, varmi başka yol, yukardan hun inen varmi, yooook öyleyse nasil oluyorda sen öyle tevekkül ediveripde, bütün işleri sen Allah a havale EDIYON BRE SALAK HOCA.
Muhammed Allah a karşimi ki
Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

"Sizden her kim bir kötülük görürse onu eliyle düzeltsin. Eğer eliyle değiştirmeye gücü yetmezse, diliyle düzeltsin, ona da gücü yetmiyorsa, kalbiyle düzeltsin (kalbiyle o kötülüge buğz etsin). Ve işte bu ise , imanın en düşük mertebesidir.”

( Hadis-i Şerif , Sahih-i Müslim’deki hadis numarası: 70)

Hangi tevekkülden bahsediyon sen ah mak hoca, hani muhammed niye kötülük yapana karşi tevekkül et dememiş de, böyle demiş demek yokmu? yoksa sen ah mak misin?
işde Allah, karinin haniminin eliyle doyurdugu gibi, yine bir kötülügüde falanci asker amca olur, yada polis amca olur hakim amca olur, eliyle koluyla düzeltir, yok asker ve polis degilse, o zaman biz gibi diliyle düzelten bir Alim olur, yine alimde degilsen, halkdan biriysen, o zaman bari bu iş, kötü bir iş de icinden de, ben bunu begenmedim de de kurtul, imanin kurtar, ahmak Türkiyeli, görmüyonmu bu catal kafa dünyanin başina ne coraplar örüyor, haala grömüyonmuda bunun yanlişina şak şak yapiyon ah mak, bu gidişat senin yarin imansiz gidecegine delildir. imanin en zayifi kötülüge karşi en azindan bugzedeninki dedi muhammed, senin bu kadarcikdami imanin yok bee ah mak.

---oOo---

Muharem hicret ve Üçüncüsü Allah olan iki dost ve Peygamber Efendimiz (s.a.s) Mağara Hikayesi

"Üçüncüsü Allah olan iki dosta kimse zarar veremez."

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ مَا يَكُونُ مِن نَّجْوَى ثَلَاثَةٍ إِلَّا هُوَ رَابِعُهُمْ وَلَا خَمْسَةٍ إِلَّا هُوَ سَادِسُهُمْ وَلَا أَدْنَى مِن ذَلِكَ وَلَا أَكْثَرَ إِلَّا هُوَ مَعَهُمْ أَيْنَ مَا كَانُوا ثُمَّ يُنَبِّئُهُم بِمَا عَمِلُوا يَوْمَ الْقِيَامَةِ إِنَّ اللَّهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ

E lem tera ennallâhe ya’lemu mâ fîs semâvâti ve mâ fîl ard(ardı), mâ yekûnu min necvâ selâsetin illâ huve râbiuhum ve lâ hamsetin illâ huve sâdisuhum ve lâ ednâ min zâlike ve lâ eksera illâ huve meahum eyne mâ kânû, summe yunebbiuhum bi mâ amilû yevmel kıyâmeti, innallâhe bi kulli şey’in alîm.

Meali :

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Allah’ın göklerde ve yerde olan herşeyi bildiğini görmedin mi? Üç kişi arasında gizli bir konuşma olmaz ki, onların dördüncüsü O (Allah) olmasın. Ve beş kişi (arasında gizli bir konuşma) olmaz ki, onların altıncısı O (Allah) olmasın. Ve bundan daha azı veya daha çoğu, nerede olurlarsa olsunlar, mutlaka O (Allah), onlarla beraberdir. Sonra kıyâmet günü, yaptıklarını onlara haber verecektir. Muhakkak ki Allah; herşeyi en iyi bilendir.

Sadakallahul Aziym MUCADELE Suresi 7. ayet

Peygamberimiz ve Hz.Ebubekir Sevr mağarasına yaklaştıklarında Peygamberimizin ayakkabısı parçalanmış mübarek ayağı kanıyordu. Hazreti Ebû Bekir, Kâinatın Sultanı’nı sırtına alarak mağaranın kapısına kadar getirdi.

Ay, her tarafı gündüz gibi aydınlatıyordu. Hz. Ebû Bekir, Peygamber Efendimiz’den (sas) müsaade isteyerek mağaraya önce kendisi girdi.

Maksadı, yılan, çiyan gibi haşerat varsa onları zararsız hale getirmekti. Mağaranın içinde her hangi bir haşerat görünmemekle beraber duvarlarda yılan delikleri vardı.

Ebu Bekir, (ra), gayet iyi bir kumaştan dikilmiş olan gömleğini hemen üstünden çıkartıp parçalayarak bu delikleri tıkamaya başladı. Az sonra bütün delikleri tıkamış fakat yere yakın noktadaki birine çaput yetmemişti.

Bu son deliği de ayak tabanı ile kapattıktan sonra Resulullah’ı içeriye davet etti.

Çok yorgun düşmüş olan Sevgili Peygamberimiz, arkadaşının dizine başını koyarak uyumaya başladı. Efendimiz (sas) uyurken bir yılan, dışarıya çıkacak başka hiçbir delik bulamayınca içeriden Hazreti Ebû Bekir’in ayağını soktu. Ebû Bekir’in canı öylesine yandı ki kendini ne kadar sıktıysa da zehirin etkisinden göz yaşlarını tutamadı. İstemeden akan damlalardan bir ikisi de Efendimizin mübarek yüzünü ıslattı.

Peygamberimiz(s.a.v.) hemen uyandı ve mağara arkadaşına niçin ağladığını sordular.

- “Yılan”dedi Hazreti Ebu Bekr. Ayağımı yılan soktu ya Resulallah!”

Sevgili Peygamberimiz, yaraya mübarek tükrüklerinden birazcık sürdüler; acı derhal dindi.

Bu esnada Peygamber Efendimizin peşindeki Allah düşmanları Ebu Kürz ve yanındaki insanlar Sevr Mağarasına çıkan izleri tesbit etmiş geliyorlardı… Mağara ağzına gelen bir örümcek, çok kısa bir zamanda kapıyı ağları ile tamamen örttü. Sonra bir güvercin, bu ağlara hemen bir yuva yaptı; yuvaya yumurtladı ve üzerine yattı. Ve kapının önünde âniden bir ağaç yükseliverdi.

Derken, Allah düşmanları, yirmi metre kadar yaklaştıklarında sesleri işitilmeye başlandı. Sesler yaklaşınca Hz. Ebû Bekir çok üzüldü ve göz yaşlarını tutamadı.

Peygamberimiz (sas): “Niçin ağlıyorsun?” deyince:

-”Ya Resulallah! Korkum kendim için değil. Şayet size bir zarar gelirse İslâm dîni mahv olur.” Efendimiz Hz. Ebu Bekir’i teselli ederek:

-”Hayır, üzülme. Allah bizimle beraberdir.” dedi.

Hz. Ebû Bekir tekrar:

“İşte mağaranın ağzına dayandılar; eğilseler bizi görecekler.” deyince

Peygamber Efendimiz (sas) Allah’a karşı büyük bir tevekkül içinde Rabbinin korumasından en ufak bir ümitsizliğe düşmeden arkadaşına cesaret veriyor ve:

“Üçüncüsü Allah olan iki dosta kimse zarar veremez.” diyordu.

Ebu Kürz, şaşkın ve neş’esi kaçmış bir şekilde:

“İzler buraya kadar. Ya yere girdiler, ya da göğe uçtular. Garip, çok garip!.” deyince biri:

“Ee! Belki içerdedir… diye fikir yürüttü.

Bunun üzerine Ümeyye bin Halef şöyle dedi:

-”Dediğin söze bak! Güvercin, biz yaklaşırken uçtu. Yumurtaları da yuvada sapasağlam. Bu örümcek ağı, belki Ebû’l-Kâsım’ın doğumundan evvel bile vardı. Şayet mağaraya girmiş olsalardı ağ bozulmuş, yumurtalar da yere düşmüş olurdu.”

Bütün hepsi ayaklarının altında yuvarlanan taşlarla birlikte çekip gittiler. Kâfirlerin bütün ümidleri kırılsın ve aramaktan vazgeçsinler diye Peygamber Efendimiz (sas) mağarada üç gün üç gece daha kaldılar. Mağaradan sağ salim çıkabilecekleri fikrine sahip olduklarında Efendimizin talimatı ile Âmir ve Abdullah adında iki sahabi birer deve getirdiler. Bir deveye bu ikisi binerek yol göstermek için öne düştüler; diğerine de Peygamberimiz binerek arkasına da Hz. Ebû Bekir’i aldı ve Medine’ye doğru hicretlerine devam ettiler…

----------------

Hocanin biriside diyorki: iyilige mahallenden başliyacan ailenle kardeşinle komşun ile iyi olcan diyor .
Evet hocam haklisin, cekirdek güzelse, meyvada güzel olur, cekirdek aile ve efradin ise, o zaman sen iyiligi yaymaya icden başliyacan, fakat sen diyorsunki, sana kardeşin kötülük etse bile "hayir ben kötülük etmeyecen, ve iyi olcan" diyecen diyorsun. bu olmadi hocam.
cünkü habil kabile "sen bana elini kaldirsanda, ben sana elimi kaldirmam" dedi. Ne oldu? sonunda Kabil kayayi Habilin başina vurdu öldürdü gecdi, ve dünya düzeldimi artik, o iyi olunca, habil adam oldumu? hayir bilakis dahada güclendi trottel oldu, kizida aldi kacdi, ve calgi cengi, zina, küfür, eglence ondan türedi, kötülügün babasi oldu. Eger birisinin cibilliyati kötü ve cirkin olarak yaratildiysa, bilki, o mikrop ise, mikropa "aman, canim, kuzum" deyip okşamak la o adam olmaz, o yine mikrop, yine mikropdur. istersen senin eline bir şiringa grip mikropu verelim, sen ona, "BALIM, cicegim, dalim ,kuzum,canim, cigerim" de sev ve "bak, sen bana el kadirsanda, ben sana el kaldirmam." de dur. ve sonra onu sana şiringalayalim, o senin dediklerin, hic ona tesir etmişmi bakalim bakalim. sen hasta olcanmi, yoksa olmaycanmi bakalim, mikrop mikroptur kardeşim. ve zaman isa ile Mehdi zamani ve isa dediki "Göze göz, dişe diş" eger onun şeriatina bu uyuyorsa, mehdininde şeriatina uyar, yok öyle "vursan, boynum kildan ince" laflari, vurana iki kere de ben vururum . sende bunu anla tamammi hocam, iyiligi nerde kullanacan iyi düşün, yanliş bilgi yanliş ellerde harcanir gider.

أَللَّهُمَّ أَرِنَا الْحَقَّ حَقاً وَ ارْزُقْنَا اتِّبَاعَهْ وَ أَرِنَا الْبَاطِلَ بَاطِلاً وَ ارْزُقْنَا اجْتِنَابَهْ

'' Allahım! Bizlere, hakkı Hak gösterip ona tabi olmayı, bâtılı da Bâtıl gösterip ondan yüz çevirmeyi nasib eyle..! ''

--oOo---

وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

Ve âhıru da'vâhum enil hamdulillâhi rabbil âlemîne,
Amiyn.
Elfatiha maassalavat.

سُبْحاَنَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ، أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ، أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوبُ إِلَيْكَ

Sübhâneke Allahümme ve bihamdik, eşhedü en lâ ilâhe illâ ent, estağfirullahe ve

etûbu ileyk.

--OoO--

Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems, 18 Ekim 2016 Salı

Original Kar © glan





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)